• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Is het niet handiger om dit even op een statische pagina neer te zetten wat er de status is? Ik denk dat door al dat gequote er misschien ook wel e.e.a. ontbreekt, en ik denk dat jullie de leidende administratie in handen hebben, namelijk de orders gematched aan de betalingen. Of ze nou wel of niet op dit forum zitten, what's the difference?

;) denk ik dan heh :p
 
Betaling volgt zodra ik thuis ben van vakantie..

Heb wel laptop bij maar geen random reader van de rabobank...

Komt dus na 16e sorry voor het ongemak :) PM heb ik gelezen.

Groeten uit het zonnige Griekenland!
 
Tim,

Kun je even duidelijkheid verschaffen in waar we nu informatie kunnen vinden? De [GESLOTEN] tags in de topicname verwarren denk ik nogal, omdat men denkt dat het topic dicht is. Nogmaals, een statische "Groupbuy Status" pagina met daarin betalingen, orderproces etc. lijkt me een goede zet. Indien gewenst wil ik jullie hier ook wel bij helpen.
 
En ook mijn betaling is de deur uit..

12.25 landen op schiphol en nu al betaald hahaha :) sneller kon niet.

Code:
Order 37062
32. Lambiek12
 
Zie net, gister terug gekomen van 4 weken USA, dit laatste deel van het draadje. Is mooi gegaan!!
Ben benieuwd!!
 
Vorige week tijdens de rotary clinic werd nog gezegd dat het vanaf dat moment nog ca 3 weken zou gaan duren. Dus nu nog 2 weken (wijzigingen voorbehouden)
 
:party: :party: :party: :)^

Laat maar weten wanneer ze opgehaald kunnen worden, kunnen Chieltandwiel en ik
wat gaan afspreken:-b
 
Laat ik nou waarschijnlijk deze week een tweede (boodschappen) autotje erbij krijgen......Een kanariegele Ford Ka. Hij is uit 99 dus die kan wel een beurt gebruiken. En aangezien erin gerookt is zal een reiniging met de extractor geen overbodige luxe zijn.

Ou je de stoelen van een ford Ka er nou makkelijk uit kunnen halen zodat je overal makkelijk bij kan en ook de vloerbekleding makkelijk kan reinigen? Of moet je eerst allerlei stekkers loshalen omdat anders de airbags afgaan?

Groeteb GdV
 
Better safe than sorry.....dus ff de accu eraf als je het op zeker wil spelen.
 
Bedankt D-J Bij de ford Focus die ik ooit had was het zo dat je niet de sleutel in het contact mocht steken dan was er niets aan de hand. Kennissen van mij hebben dat aan den lijfe ondervonden. Zij werden van achter aangereden (notabene door een politiebusje) tewijl zij geparkeerd stonden in Den Haag. Zij hadden dus geparkeerd en wilden net uitstappen en de sleutel zat niet meer in het contact. Gevolg: de airbags gingen hierdoor niet af en aangezien ze hun gordel ook al uit hadden werden ze letterlijk gelanceerd. Allebei met hun kop door de voorruit. En de auto total loss. Maar in ieder geval wil je niet dat als je de stoelen eruit haalt en je de stekkers van de airbags losmaakt dat die ineens afgaan. Dus de ultime oplossing is inderdaad de accu loskoppelen.

Bedankt maar weer
GdV
 
ALTIJD de accu loskoppelen en een kwartier laten staan alvorens de airbags van je auto los te trekken. Je wilt niet weten met wat voor noodvaart die dingen gelanceerd worden! Wel eens airbags uit sloopauto's getriggerd, en dat gaat ECHT hard!
Meestal zit de boel al los tegen de tijd dat je de stekker los kan trekken en dan wordt het echt een gevaarlijk projectiel..

Succes er mee!