• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Volgens mij heb ik iets verkeerds besteld.
Reinigingsvloeistof concentraat voor NTSR 20 - 1L
Kan dit ook gebruikt worden in de extractor die ik straks krijg via de groupbuy ?
 
Ah gelukkig d8 bestel het maar het is in de aanbieding en ik moest toch het eea al bestellen.
Denk dat ik wel even kan doen met een literfles, als deze op is kan ik verder kijken naar alternatieven zoals apc+

Thanks voor de snelle antwoorden:)^
 
Ik denk dat ik vanaf volgende week dan ook maar APC + laat komen...

En meteen een nieuw topic aanmaken..hoe bevalt mijn Extractor.
 
Reinigingsvloeistof concentraat voor NTSR 20 - 1L

Deze is nu in de aanbieding in de shop, ik heb al een litertje thuis.
Ik heb verder ook nog de pb apc, niet de plus meer heb ik niet nodig neem ik aan ?
 
Klopt de plus versie schuimt minder. Ik zou eerst de gewone apc opmaken. Het is niet verplicht om de plus variant aan te schaffen speciaal voor de extractor.
 
De blauwe APC van Stjärnagloss schuimt nog minder en werkt even goed, heb hem afgelopen weekend op de banden geprobeerd.
 
Vandaag op Ibood een hele leuke auto clean tofzuigaccessoireset voor elke stofzuiger. Dus ideaal als aanvulling op de extraxtor of stofzuiger thuis!
 
@Tim c.s., wat is het laatste nieuws over de leveringen? Heb je al meer zekerheid wanneer ze geditribueerd kunnen gaan worden?
 
Kwam vanmorgen iets binnen :-"
13102010185.jpg