• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Mooie machine bin,laat de pakket bezorger maar snel komen,of moet van tim een ander bericht krijgen dat het me verplicht wordt om hem op te halen(@tim,laat die aparte zeeuw hem maar komen halen kunnen we hem geijk eens zien:-)^ )

Tim zei:
Hij staat inmiddels online, en we zijn nu aan het bekijken hoe we de restbetalingen uit gaan voeren. Ophalen kan tijdens kantooruren uiteraard nu al.

Leuk dat hij er nu is natuurlijk, maar hoe zit het nu precies met de aanbetaling die ik al heb gedaan (wil laten verzenden) en het bestellen via de site?

email ontvangen van dibbuz,met de pakket track&trace dus........hopen op morgen of zaterdag dat ik hem in ontvangst kan nemen:party :jippie

Heel erg jammer dat ik dit topic pas heb gelezen na de sluitingsdatum:(
Is een mooi apparaat voor een heel vriendelijke prijs.
Ach, je kan niet alles hebben :-&

Dus als ik het goed begrijp is het voor binnen NL: restbedrag + 5 euries? (bij verzenden dan)

BMW4Life zei:
Leuk dat hij er nu is natuurlijk, maar hoe zit het nu precies met de aanbetaling die ik al heb gedaan (wil laten verzenden) en het bestellen via de site?

ja, dat wil ik ook weten, hoezo ongeduldig ;-)

Al ik het vanavond overmaak gaan jullie de verzending dan morgen redden??
Ik zal namelijk niet de enige zijn denk ik zo o:)
(maar dan heb ik hem zaterdag en kan ik alvast stoeien met de bank)

Anders loop ik er serieus over na te denken om morgen af te reizen naar CC HQ
Vriendin roept wel dat ik niks extra's mag meenemen dan (maar dat lezen jullie toch niet, toch?? :-" )

Ondanks dat het voor mij goedkoper is de extractor op te laten sturen lijkt het mij wel leuk om CC HQ van dichtbij te bekijken.
Dus kom maar op met een ophaalavond!

Gr. Menno

Die van mijn staat in de tnt bus,wilde hem wel halen maar....dat komt niet goed bij mijn;) als ik in de HQ ben,jammie jammie winkeltje van sinkeltje

Net ook een mailtje ontvangen van CC dat ik voor de 24ste moet betalen en als ik dat niet doe ze ervan uitgaan dat ik geen belangstelling meer heb x-]
Wees gerust ik zal hem ophalen en gelijk even een bezoekje brengen aan het hoofdkwartier altijd leuk om de experts even de hand te mogen schudden, ik neem wel wat extra zakgeld mee:party

Ik heb de aanbetaling indertijd (uiteraard) voldaan, maar kan er nog niet achterkomen hoe ik het apparaat nu verder moet bestellen.
Email oid heb ik (nog) niet ontvangen.

Kan iemand me uitleggen wat te doen (of moet ik nog wat geduld hebben)?

Die mailtjes zijn denk ik een automatiseringsprobleempje :) Even iemand mailen hier om te kijken wat er mis is...

Edit: lijkt auto-scriptje te zijn, orders zijn vandaag allemaal omgebouwd, maar houden de 'oude' datum. Waarschijnlijk denkt het systeem: schiet op met die betaling. :rules