Klopt, voor de Nederlands is het 100,- (als je al een aanbetaling hebt gedaan).zuidwest10 zei:Is eigenlijk heelmakkelijk.Aanbetaling gedaan van €50 daarna afhankelijk of je hem gaat halen of versturen blijft er een rest bedrag staan van respertivelijk €95 ex verzending een meier voor verzending ex eventuele verzekerde verzending
Dit is voor de ollanders weet namelijk niet of er extra kosten voor verzending zijn naar de belze!!
Pepijn zei:Ik heb de aanbetaling indertijd (uiteraard) voldaan, maar kan er nog niet achterkomen hoe ik het apparaat nu verder moet bestellen.
Email oid heb ik (nog) niet ontvangen.
Kan iemand me uitleggen wat te doen (of moet ik nog wat geduld hebben)?
Daar gaat het niet om, ik wil de heren bij CC niet nog meer werk bezorgen door "zomaar" geld over te gaan maken zonder dat ik een mail heb gekregen. Misschien houdt het niet krijgen van de mail wel in dat het systeem er nog niet klaar voor is, weet ik veel.Rolf zei:Waarom iedereen nu zo moeilijk doet???
Effe het resterende + eventuele verzendkosten overmaken op ABN-AMRO: 46.81.67.463 , ordernummertje erbij (zie in mijn orders) vermelden en klaar.
Of worden jullie billetjes ook nog afgeveegd? _[]