• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Zit erg in dubio, zal ik morgen ophalen of toch verzenden.

Denk dat ik het morgen pas weet wat ik ga doen ppfff

Is dit het adres??

Huygensstraat 35
2652 XK Berkel en Rodenrijs
 
Mijn garmin pakte nummer 35 niet, maar zonder nummer sta je bijna voor de deur :)^
(owh en voor de huisnummers check de garagedeuren;) )
 
zuidwest10 zei:
:-" de volgende groupsbuy zie ik aankomen maar wat?????
Ik zal weer eens gaan nadenken waar ik een GB voor ga organiseren :-b

Overigens morgen komt mijn nieuwe extractor. De oude Alutec NTSR20 ga ik verkopen.

Vandaag kwam alvast mijn accessoirepakket binnen voor de extractor:

dirtdevil900.jpg


En dat voor 20 euro, daar kan je je geen breuk aan vallen.

Lijkt me ideaal voor als ik een auto aan het reinigen ben...
 
Klopt, normaal is de adviesprijs 45 euro ofzo. Ziet er allemaal sollide uit. Wist alleen niet dat het in een mooi opbergkoffertje werd meegeleverd.
 
Ik kies voor verzenden, heb vandaag het resterende bedrag overgemaakt.
Maar wat is nou het beste reinigingsmiddel wat je er bij moet kopen, APC plus?
Ik zag dat het al uitverkocht was.
Ik wil de extractor gebruiken voor interieur delen zowel in huis als in de auto$$)
Nu heb ik er geen haast mee, maar zal ik wachten tot apc weer voorradig is, of is er een beter product?

Aan de rest, veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, foto's van before/after zijn natuurlijk altijd welkom:ja
 
Volgens mij wel, apc plu schuimt niet.
Zelf heb ik nog een bijna volle gallon apc (dus schuimend) en die maak ik eerst op ;)
Maar misschien heeft iemand anders een beter advies hoor
 
Niemand ervaring met dat Alutec spul? Is er speciaal voor geschikt en in 1:200 verdunbaar, dus genoeg ruimte om sterkere concentraties te maken voor moeilijke stukken lijkt me...
 
Ik heb het 1:200 gebruikt, maar dat doet niet zoveel. Een beetje sterker doet het al een stuk beter zijn werk,
maar nog niet zo goed als mijn CG Fabric Clean.

Het ruikt overigens naar Citronella.
 
Heb hem dan maar laten verzenden, afhalen gaat niet lukken.

Ik vermoed dat het normaal is dat van mijn aanbetalingsorder nu een hermaakte order is gemaakt ?
Voor de Belgen met aanbetaling & verzending 156.40 - 50 = 106.40 toch ?

Maar deze stond op afhalen, ik zou graag een ander adres ingeven voor het afleveren.. Even mailen??
 
Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar review-fimpjes. Kijken hoe zulke ranzige auto's nog weer toonbaar gemaakt kunnen worden. Heb niet mee gedaan met de group buy, maar wil er toch eigenlijk wel een hebben. Misschien dat ik wel voor de Numatic George ga als ik die voor een fatsoenlijke prijs tegen kom, want zeg nou zefl, zo'n blij gezicht maakt je dag toch weer goed? ;)
10159.jpg
 
Ik zit al de hele dag te wachten op mijn extractor. Volgens track&trace is de chauffeur nog steeds onderweg. Heb nog nooit zo lang vandaag moeten wachten.
 
Die van mij is inmiddels afgeleverd bij m'n schoonouders :) ..................maar die wonen 1600km verderop.... :sob:
Effe wachten tot het voorjaar.