• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Groupbuy GESLOTEN] Extractor; opvolger van de Alutec NTSR20

Is dat geen waanzin eigenlijk? Voor die paar euro verzendkosten kan ik nog niet eens het dorp uitrijden... en het is milieuvriendelijker (ook helemaal in tegenwoordig)
 
Ik heb geen mailtje gehad over het betalen van het restbedrag.
Toch heb ik gisteravond wel het bedrag overgemaakt + geld voor verzekerde zending.

Geen probleem lijkt me ;)

En hopelijk morgen nog thuisbezorgd :)
 
@dennis b,jammer zie het nu pas maar je komt redelijk bij mijn uit de buurt hadden we hem kunnen halen in THE HQ
 
Volgens mij begint er wat verwarring te ontstaan onder de mensen die de extractor willen laten verzenden (waaronder ik zelf).

Begrijp ik het goed dat CC aan het bekijken is hoe de orders, die reeds aanbetaald zijn en de waarvan extractor verzonden moet gaan worden, nu intern afgehandeld moeten worden? Ik mag aannemen dat deze groep mensen via het forum geïnformeerd wordt hoe zij hen order verder af dienen te handelen? Ik kan me voorstellen dat het niet wenselijk is dat we nu allemaal op eigen initiatief het resterende bedrag over gaan maken.

Het komt bij mij niet op een dag of wat aan en ik kan me voorstellen dat het nu eventjes gekkenwerk is voor de CC crew. Ik wacht dus rustig even af op nader bericht :)^

Groeten,
Erik
 
Hier ook nog geen bericht of email gehad.. wacht ook even geduldig af voordat we zomaar gaan overmaken. :)^
 
Misschien is het beter dat er op één of andere manier (Tim & Co. mag dit beslissen) door de mensen kan aangegeven worden of ze hun extractor komen afhalen of ze deze willen laten verzenden.
Gun inderdaad eerste de mensen van carclean de tijd om het één en ander terug op orde te brengen.
 
Is eigenlijk heelmakkelijk.Aanbetaling gedaan van €50 daarna afhankelijk of je hem gaat halen of versturen blijft er een rest bedrag staan van respertivelijk €95 ex verzending een meier voor verzending ex eventuele verzekerde verzending:cool:

Dit is voor de ollanders weet namelijk niet of er extra kosten voor verzending zijn naar de belze!!
 
zuidwest10 zei:
Is eigenlijk heelmakkelijk.Aanbetaling gedaan van €50 daarna afhankelijk of je hem gaat halen of versturen blijft er een rest bedrag staan van respertivelijk €95 ex verzending een meier voor verzending ex eventuele verzekerde verzending:cool:

Dit is voor de ollanders weet namelijk niet of er extra kosten voor verzending zijn naar de belze!!
Klopt, voor de Nederlands is het 100,- (als je al een aanbetaling hebt gedaan).
Kom je hem ophalen dan kan je uiteraard ook hier contant of met PIN betalen.

Voor de Belgen zal ik het zo even vragen als Tim er is.
 
Pepijn zei:
Ik heb de aanbetaling indertijd (uiteraard) voldaan, maar kan er nog niet achterkomen hoe ik het apparaat nu verder moet bestellen.
Email oid heb ik (nog) niet ontvangen.

Kan iemand me uitleggen wat te doen (of moet ik nog wat geduld hebben)?

Same question.

Ik heb ook nog geen email, ik denk dat we even geduld moeten hebben en dat het wellicht niet meer voor het weekend gaat lukken...
 
Ik heb ook nog geen mail, ik wacht die even af, zomaar geld overmaken lijkt me niet handig voor het proces binnen Carclean, neem aan dat ze er graag een ordernummer of speciale omschrijving in willen hebben zodat het allemaal (bijna) vanzelf gaat administratief gezien.

Toch? :p
 
Waarom iedereen nu zo moeilijk doet???

Effe het resterende + eventuele verzendkosten overmaken op ABN-AMRO: 46.81.67.463 , ordernummertje erbij (zie in mijn orders) vermelden en klaar.
Of worden jullie billetjes ook nog afgeveegd? :)_[]
 
Rolf zei:
Waarom iedereen nu zo moeilijk doet???

Effe het resterende + eventuele verzendkosten overmaken op ABN-AMRO: 46.81.67.463 , ordernummertje erbij (zie in mijn orders) vermelden en klaar.
Of worden jullie billetjes ook nog afgeveegd? :)_[]
Daar gaat het niet om, ik wil de heren bij CC niet nog meer werk bezorgen door "zomaar" geld over te gaan maken zonder dat ik een mail heb gekregen. Misschien houdt het niet krijgen van de mail wel in dat het systeem er nog niet klaar voor is, weet ik veel.

Tim of wie dan ook van CC: kunnen jullie hier enige duidelijkheid over verschaffen? Ik heb de mail nog steeds niet namelijk.
 
Zoals Rolf al zei:
Neem het resterende bedrag (95,-) en tel daar de verzendkosten bij op. 5 euro of 6,50 (als je verzekerd verzenden aangevinkt hebt).
Overmaken o.v.v. je order en klantnummer, dan komt het helemaal goed.