Ah, dat filmpje was nog niet geladen toen ik dit topic de vorige keer bekeek.
Viel mij in het begin van het filmpje op dat
Gyeon die kerel benaderd had en had aangegeven dat hij te snel is gaan wassen/testen van de twee producten in de vergelijking. 12-24 uur droogtijd en een week niet wassen. Later zegt die kerel dat hij het belachelijk vind dat je een auto dan 7 dagen lang niet mag blootstellen aan de weer-elementen en dergelijke, maar die 7 dagen gaat toch om het wassen?
(Met eventueel shampoo en dergelijke)
Dan geeft die kerel aan dat het hele doel was om de dure
Gyeon te vergelijken met een veel goedkoper product en dat zelfs na 12 uur curen de
Gyeon zich goed standhield, maar dus het goedkopere product blijkbaar beter is omdat het goedkoper is en het effect vergelijkbaar.
(Alsof hij niet naar zichzelf heeft geluisterd, 1 minuut eerder in het filmpje) Gyeon heeft dus aangegeven dat hij het product niet goed heeft verwerkt en de vergelijking dus niet klopt.
Ceramisch of glascoating...
Pff... Wat een pannenkoek, hoe verder je komt in het filmpje hoe onnozeler het wordt. Ik ben maar gestopt met kijken.

Zodra hij met water aan de gang gaat en de slechtere sheeting van Meg's hetzelfde vind als de Cancoat die kneitestrak bead en sheet... Toen klikte ik 'm weg.