• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.376
198
43

Vanavond om 18:00 start op YouTube weer de GYEON SHOW!​

2022-G-show-newsletter-1400x1080px-cover-2.jpg

Kijken kan vanaf 22-12 om 18:00:

In deze show worden de laatste nieuwtjes besproken, Q&A voor detailing, nieuwe producten die eraan zitten te komen en meer! Als je van GYEON en detailing houdt dan is deze show echt iets voor jou. Uiteraard ook later nog terug te kijken!

RoCo

Detailing guru
19 apr 2020
2.465
175
Omgeving Breda
Wat zit het merk qua marketing en vormgeving toch snaarstrak in elkaar zeg! Mooi hoor!

Leuk om te zien dat Yves ook gewoon een quick detailer op z'n droogdoek spuit en dan gaat afnemen :D

Jansen

Detailing guru
Tester of Bling
13 apr 2015
4.346
193
Utrecht
Heb vandaag voor het eerst de nieuwe Silk dryer gebruikt. Prima doek, maar doordat er 'GYEON' achterop staat is de doek voor mij toch een stukje minder bruikbaar geworden. Ik dacht dat de letters gemaakt waren van dezelfde vezels maar dan in een andere kleur, maar het is een soort rubber dat er overheen geplakt is. De achterkant van de doek gebruik ik altijd om de ruiten mee af te drogen, maar dat is nu dus niet meer zo handig te doen doordat die letters in de weg zitten.

• Verdrietig
Reactions: RoyR