Is er iemand die zegt dat dit niet kan dan?Cure kan je toch juist prima gebruiken op een coating? Is het daar zelfs niet voor ontwikkeld?
Deze coatings zelf zijn krasbestendig(er) en ik geloof dat de Mohs de meeste hardheid heeft.Wat ik me nu afvraag wordt van deze coating de lak ook daadwerkelijk harder? Si3D, Prime en Mohs schijnen echt je lak harder te maken. Maar van de Sonax heb ik er nog niks over gehoord of is het zoals de Cancoat? Alle eigenschappen van een coating behalve de hardheid van de lak?
Om deze reden word dit dan ook vaak niet gedaan.
Deze regel las ik alsof Cure zelden over een coating gebruikt wordt, terwijl ik juist denk dat dit heel veel gebruikt.
zullen niet kunnen opboksen tegen de eigenschappen van de coating zelf. Om deze reden word dit dan ook vaak niet gedaan.
Naar de 36 maanden?@M3fan - Ik verwacht dat als je om de paar weken met Bathe+ o.i.d. aan de gang gaat, de standtijd flink op te rekken valt.
@Altos - Thanx kerel!
De Trims en ook die dorpels moet ik nog doen met een product. Er zit namelijk al heeeeeeeel lang Gyeon - Trim op en op de stootstrippen houdt het zich nog redelijk. Die dorpels zijn knetterhard en deze heb ik onder het mom van "Gewoon doen!" gepolijst. Er moet nog een laagje Revive op of opnieuw Trim.
Wél heb ik de raamlijsten en handvaten in de CC36 gezet als test. Deze werden erdoor gevoedt en zullen voorlopig wel zwart blijven, maar ik vermoed dat dit niet al te lang zal blijven zitten. (Test)
De banden staan in de Black Edge, maar ook dit moet ik nog eens goed aanpakken. De Tire zat er nog lichtelijk op zit, stoot nieuw product af. (Tire was op) Wielen polijsten en meteen in een LSP zetten. Eén voor één, haha!
Ook heb ik nog de glascoating van Nanolex staan, die komt er ook nog op.
Oooh! Het regent hiero. Hihihi
Ah, onze berichten kruisten elkaar!@Quantoxx Geweldig verslag van het product, bedankt daarvoor!
Ik ben heel benieuwd naar de standtijd van het product, neem aan dat je dit topic in de weken/maanden blijft aanvullen?
Jup, dat is zeker de bedoeling. Zit alleen nog even in dubio over het onderhoud; Wel of geen boostende middelen.
P.S. Neem jij altijd je foto's zoals de foto na het filmpje, of viel je om van de reflectie van de coating?
Hoezo..? Zo maak ik al mijn foto's. Vinden ze bij het circus gewoon normaal, hoor!
Wat doe je nog achter de pc? Ik ben heeeeel benieuwd naar de resultaten van het filmpje!