• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

IbizaSigno

Detailing guru
26 okt 2010
5.546
115
Zojuist via de Carclean.com Facebook pagina opgedoken.

Website fabrikant

Gyeon is (volgens de contactgegevens op de website) een bedrijf uit Hong Kong en maakt quartz producten.

Van de website;

About us
"GYEON is a brand offering reliable, thoroughly-tested range of products which satisfies the needs of every enthusiast of detailing as well as requirements of professionals. At GYEON, we spared no efforts to provide you most up-to-date and dependable solutions that will boost the quality of outcomes and satisfaction from final results. It is our mission to deliver most technologically advanced products at a very competitive price. GYEON products are not equivalent of colored waxes.

They do not provide features like scent of bananas or strawberries, neither do they promise a vehicle’s total transformation in a quarter of an hour but they do provide a long-lasting and high quality surface protection. That is why, if You wish to receive reliable effects, authentic, at least several-months durability, or a smooth operation of an impeccably looking vehicle, GYEON is the brand you can rely on.
"

Why Gyeon
"Many years of collecting experience in professional detailing sector led us to the creation of the GYEON brand. Every single position in our offer is a result of our strive to deliver best possible product in terms of quality, durability and comfort of usage. We have carried out dozens of tests, we had protected numerous cars by the time we managed to encapsulate optimum properties in one, compact bottle.

We respect your time. That is why you can always count on a sincere, professional piece of advice whenever you decide to approach us with a query. We respect the comforts of your work, hence every GYEON product comes with all necessary key accessories as well as with an extensive, illustrated manual. We respect your taste in beauty, therefore our products are delivered in high-class packaging.
"

Gyeon maakt de quartz producten op basis van SiO2, net als de inmiddels bekende C.Pro Cquartz producten. In het Gyeon assortiment zitten quartz producten voor: lak, kunststoffen, velgen en glas/ ramen. Verder een product voor banden (geen quartz maar meer dressing die langer houdt), een spraysealant (Cure), shampoo (Bathe), ontvetter (Prep), metaal verwijderaar (Iron), klei (Clay), twee soorten wasmitt (Mitt & Woolie). Link PDF producten Gyeon

Het lijkt allemaal erg op wat C.Pro Cquartz ook in het assortiment heeft. Ben benieuwd hoe vernieuwend deze producten zijn t.o.v. de merken/ producten die bekend zijn. Via de website van Gyeon zijn de prijzen in US Dollars, als ik die omreken via het net dan zijn de prijzen in ieder geval gunstiger dan bijvoorbeeld C.Pro. Of dit zo blijft, zullen we zeker gaan zien als het in de webshop komt.
Binnenkort verkrijgbaar bij carclean dus, ik ben benieuwd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben daar ook wel benieuwd naar want het ziet er wel netjes uit als je het zo ziet op de afbeelding.
Maar dan nog de vraag gaat het samen met andere producten en middelen die te koop zijn bij carclean.

hierbij een link Gyeon Ceramic quartz Coating Brochure
taal is in het engels.

Mvg kevin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou het veel verschillen van Nanolex, C.Quartz en alle andere nano producten. Ik vraag het me af, maar eerst ervaring opdoen en dan oordelen.
 
De professionaliteit, de communicatie, de uitstraling en het merk ansich spreekt ons heel erg aan.

Wij hebben er vertrouwen in dat het van toegevoegde waarde is voor ons bedrijf. Het duurt nog wel even voor het hier is hoor, maar het komt eraan! :ja
 
gaat Carpro eruit dan?
dit ziet eruit als Carpro met andere labels namelijk.
is er dan wel genoeg toegevoegde waarde?
 
Enig idee van wanneer het ongeveer komt? Moet nog een setje lakcoating bestellen voor een aankomende detail, zou miss een goed moment zijn om deze eens aan de tand te voelen.
 
rodders;340570 zei:
Enig idee van wanneer het ongeveer komt? Moet nog een setje lakcoating bestellen voor een aankomende detail, zou miss een goed moment zijn om deze eens aan de tand te voelen.
?
 
Zojuist hun site eens bekeken.
Ziet er erg professioneel en netjes uit, straks en duidelijk. Stiekem nu al wel nieuwsgierig naar de producten hiervan.
Gelukkig is daar wel al e.e.a. over te lezen aan reviews op internet.
 
John74;340817 zei:
En die punt is al 80% ooh zo belangrijk. Bij ons reinigingsmiddel bedrijf in Oss is dat heel belangrijk.
Dat is het zeker. Het zal een flinke kluif worden om Gyeon op de kaart te brengen, maar we hebben er tegelijkertijd veel zin in!

Maaike;340820 zei:
Zojuist hun site eens bekeken.
Ziet er erg professioneel en netjes uit, straks en duidelijk. Stiekem nu al wel nieuwsgierig naar de producten hiervan.
Gelukkig is daar wel al e.e.a. over te lezen aan reviews op internet.
Correct, de eerste tests zijn ook veelbelovend, niet onbelangrijk natuurlijk.

Snitser;340824 zei:
Zoals het nu lijkt ga ik de velgen coating binnenkort testen. Review zal zeker volgen!

Leuk! We zijn benieuwd!
 
zit net ff wat te lezen op de site van een engels bedrijf en zie onderstaande staan bij de velgen coating.

Furthermore, after each use you must also [h][h]replace the dropping pipette with the air-tight cap[/h][/h], and then wash out the pipette with hot water. Failure to follow these steps will result in any leftover product setting solid in the bottle and the pipette, rendering it unusable in the future.


Gaat mij metname om het rode gedeelte,.iemand een idee wat ze hiermee bedoelen?
 
Volgens mij wordt daarmee bedoeld dat je - na het aanbrengen van de coating - het tuitje moet losschroeven en vervangen door de (ongetwijfeld meegeleverde) luchtdichte dop. Het tuitje moet je vervolgens afspoelen met heet water. Doe je dit allemaal niet dan zal het tuitje onbruikbaar worden omdat de coating dan uit zal harden in het tuitje.
 
Zodra mijn zomervelgen in de opslag liggen, worden ze schoongemaakt en daarna voorzien van een laagje Gyeon Rim. Ik ben erg benieuwd. Voor de trims ben ik fan van D.Lux, maar ik ben benieuwd naar de Gyeon Trim.

Volgens mij staan er diverse forummers in de startblokken voor de kennismaking met Gyeon.
 
LB;340927 zei:
Volgens mij staan er diverse forummers in de startblokken voor de kennismaking met Gyeon.

Wij zien ook graag dat Gyeon een vliegende start maakt en we gaan ons best doen om dat te laten slagen.

We komen eerst met de prijzen en de producten, dan met een eerste kleine voorraad (1,5 week), gevolgd door een redelijke voorraad (3 weken) en daarna de grote voorraad (1,5 maand).