• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Ik zag zojuist dit bij Gyeon op Facebook voorbij komen:

Meet the Gyeon PRISM PLUS & MINI!

We are excited to present you our detailing light solution developed with the process of ceramic coating application and other detailing purposes in mind.
Our two LED lights have been developed together with the leader in professional and automotive refinishing lighting. We proudly call these lights GYEON PRISM powered by SCANGRIP.

PRISM PLUS - versatile inspection lamp provided with 2 unique diffusers cap, designed to create a soft-box effect, perfect for high spots detection!
But that's not all, PRISM PLUS comes fitted with power bank, BlueTooth connectivity to be used via the GYEON PRISM APP in groups up to 5 lamps all controlled at once or separately.

PRISM MINI - a small robust handy lamp equipped with 2 modes adjustable power output & light temperature choice, making it an ideal inspection lamp for any professional & enthusiast detailer.

On the way to first distributors from Monday.

#roadtosema #gyeonquartz #gyeonized #gyeonprism

VERTAALD NAAR NL:

Maak kennis met de Gyeon PRISM PLUS & MINI!

We zijn verheugd om u onze lichtoplossing voor detaillering te presenteren, ontwikkeld met het proces van keramische coatingtoepassing en andere detailleringsdoeleinden in gedachten.
Onze twee LED-lampen zijn ontwikkeld samen met de leider in professionele en automotive overspuitverlichting. Met trots noemen we deze lichten GYEON PRISM powered by SCANGRIP.

PRISM PLUS - veelzijdige inspectielamp voorzien van 2 unieke diffuserkap, ontworpen om een softbox-effect te creëren, perfect voor detectie van hoge plekken!
Maar dat is niet alles, PRISM PLUS is uitgerust met een powerbank, BlueTooth-connectiviteit die kan worden gebruikt via de GYEON PRISM APP in groepen tot 5 lampen die allemaal tegelijk of afzonderlijk worden aangestuurd.

PRISM MINI - een kleine, robuuste, handige lamp uitgerust met 2 modi instelbaar vermogen en lichttemperatuur, waardoor het een ideale inspectielamp is voor elke professionele en enthousiaste detailer.

Op weg naar eerste distributeurs vanaf maandag.

#roadtosema #gyeonquartz #gyeonized #gyeonprism

FB_IMG_1568991683703.jpg

FB_IMG_1568991681461.jpg
FB_IMG_1568991673345.jpg
FB_IMG_1568991671636.jpg
 
Ik vroeg me af of er op korte termijn nog aanvullingen komen in het assortiment van gyeon. Weten jullie iets daarover te zeggen? Ben niet iemand die alles op de voet volgt, maar ben zeker wel benieuwd of er uitbreidingen komen ;)
 
En dan bedoel ik ook of de literflessen worden uitgebreid, nu heb je van sommige wel liter flessen en sommige niet volgens mij, zoals de claylube.
 
Vraagje! Heeft iemand de Q2m Quick Detailer al geprobeerd? Vind het altijd interessant om een nieuwe detailer te proberen, maar uiteindelijk blijf ik toch bij Poorboys S&W uitkomen als ik een detailer pak. (Los van het boosten van je LSP met Cure, Waxaddict Hydroglaze oid)
Mijn liter fles is nu bijna leeg.
In het begin vond ik het geweldig, maar toen had ik denk ik iets van wax er op toen de wagen terug kwam van schade hersteller.
Nu zo coating en wax loos vind ik het tegen vallen. Ja goede glans dat wel.
Maar niet echt waterafstotend meer . Lijkt wel of het nu ook minder lang werkt.
Ik vergelijk het dan met de gold class van meguiar .
Als de fles op is gaat ik weer een andere quick detailer uitproberen
 
Ik vermoed eerder een betere kwaliteit fles. De vorige serie transparante flesjes wilden nog wel eens spontaan kapot gaan.
Ben dus niet de enige die daar last van heeft. Heb een paar van die transparante liter flessen als voorraad en bijna elke keer als ik een flesje moet bijvullen staan ze met natte bodem.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
Bug & Grime, Foam, Vinyl Cleaner zijn producten die niet zo goed met PET of PETE om kunnen gaan. Een beter kunststof is dan LDPE of HDPE echter kan dit niet in volledig transparant worden gemaakt. Om dezelfde reden zit Tire Cleaner daarom in een zwarte fles.
 
En de wetcoat dus ook arie? Ik heb zelf nog geen problemen gehad met de transparante flesjes, wel jammer dat het niet in 1 lijn kan blijven. Het gaat om de werking, maar het oog wilt ook wat ;)
 
Ik heb geen probleem met de flesjes van Gyeon, niet met de oude, niet met de nieuwe. Waar ik wel een probleem mee heb zijn de sprayers. Die lekken verschrikkelijk en juist omdat Gyeon een premium product met een premium prijs is vind ik het schandalig dat er zulke goedkope minderwaardige sprayers worden bijgeleverd.
 
Ik vind die sprayers inderdaad nog wel een puntje van aandacht voor Gyeon. De sprayer zal dan allemaal wel mooi staan bij het flesje, maar bij 9 van de 10 flesjes die ik tot nu toe van Gyeon heb gehad lekte de sprayer. En inderdaad, Gyeon is redelijk hoog geprijst in vergelijking met andere productlijnen; dan zou je zoals @BrunoV zegt beter kwaliteit sprayers verwachten
 
Vraagje, ik heb deze week de quickview besteld. Alleen zie ik op youtube dat er een veel grotere applicator zit op het flesje. Deze zit er bij mij niet bij, is maar heel smal, is dit normaal?
20210425_051327.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Iemand enig idee welk maat schroefdraad de fles Gyeon Cancoat heeft?

c18f153f6166aeb354caa54eebe4bfe2.CanCoatSprayer.png


Gyeon zegt dat je met een fles Cancoat 10 á 15 auto's kan doen, lever er dan ook evenveel spraykopjes bij....: unamused:
Maak desnoods het product een paar euro duurder want 3 sprayers is echt te weinig, zeker als je het veel gebruikt...

Er wordt geadviseerd om na gebruik de sprayer door te spoelen met warm water maar dit werkt ook niet. Zelfs pure Prep, APC 9f welk sterk middel dan ook werkt niet. Tot op heden zijn al m'n gebruikte sprayers verstopt.
 
  • Leuk
Reactions: GeBas en RoyR