• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon leather coat - wat een bagger!

Raphie

Detailing guru
7 dec 2018
190
150
Ik heb een tijdje geleden van Gyeon de leather cleaner en coat aangeschaft, de cleaner gaat nog wel, hoewel ik een APC sopje 1/50 véél beter vind werken. Maar de coat is echt bagger van de bovenste plank. Ik heb het nog niet over de verwerking, ik krijg het even vlekloos verwerkt, maar alles wat je er mee doet wordt één gladde glimmende bende. Voelt bijna als siliconen. Véél of weinig, wat een troep. Gewoon een lederen interieur netjes matteren kan gewoon niet.
Ik ga weer terug naar super natural leather sealant. Daarmee wel een mooi MAT duurzaam resultaat. Wil je niet dat je interieur er uit komt te zien als een noord afrikaanse taxi, koop deze troep dan niet.

Zonde om te lezen, krijg je het er terug af?

Ik heb de gyeon leathershield evo gebruikt. Wel duur spul, maar makkelijk te verwerken, geen vettige rommel en alles blijft mooi mat.
Dus dat is mooi.
Of het voor de rest doet wat het zegt, geen idee.

Ik heb een tijdje geleden van Gyeon de leather cleaner en coat aangeschaft, de cleaner gaat nog wel, hoewel ik een APC sopje 1/50 véél beter vind werken. Maar de coat is echt bagger van de bovenste plank. Ik heb het nog niet over de verwerking, ik krijg het even vlekloos verwerkt, maar alles wat je er mee doet wordt één gladde glimmende bende. Voelt bijna als siliconen. Véél of weinig, wat een troep. Gewoon een lederen interieur netjes matteren kan gewoon niet.
Ik ga weer terug naar super natural leather sealant. Daarmee wel een mooi MAT duurzaam resultaat. Wil je niet dat je interieur er uit komt te zien als een noord afrikaanse taxi, koop deze troep dan niet.
Ik heb er mijn zwart en wit lederen interieur mee gedaan en alles mooi mat en zonder vlekken.
Heb je na de leather cleaner Gyeon prep of een ander merk van prep gebruikt?