• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon SKIN

BrunoV

Detailing chief
5 jan 2013
600
100
Ik heb deze ochtend drie lagen Mohs aangebracht op de lak van een nieuwe auto. Die had ik de voorbije twee dagen helemaal voorbereid op de coating. Nu heb ik Gyeon Synchro gekocht voor deze en ga dus nog een laagje Skin aanbrengen bovenop de drie laagjes Mohs. De handleiding zegt dat dat laatste kan na 4 uur, maar zou het een probleem zijn als ik het pas doe na 24u? De auto staat intussen binnen. De vraag is vrij dringend want als Skin geen 24u kan wachten moet ik het deze namiddag aanbrengen, in mijn garage want het regent. En in mijn garage heb ik niet genoeg plek om rond de auto te lopen én als die Skin even hard op de luchtwegen werkt dan Mohs, dan heb ik nog een anders probleem met binnen werken. Alvast bedankt!
 
Ik heb het via PM aan @Dibuz gevraagd en die vond het toch raadzaam om het dezelfde dag na de laatste laag Mohs te doen. Skin hecht aan de Mohs, dus waarschijnlijk mag de Mohs nog niet volledig uitgedampt zijn als je Skin aanbrengt. Ik heb het na 5u. gedaan en ik moet zeggen, het resultaat is behoorlijk indrukwekkend.
 
  • Leuk
Reactions: Nick1407
Ik heb het via PM aan @Dibuz gevraagd en die vond het toch raadzaam om het dezelfde dag na de laatste laag Mohs te doen. Skin hecht aan de Mohs, dus waarschijnlijk mag de Mohs nog niet volledig uitgedampt zijn als je Skin aanbrengt. Ik heb het na 5u. gedaan en ik moet zeggen, het resultaat is behoorlijk indrukwekkend.

Ik kijk uit naar een paar foto's en als het mogelijk is een filmpje :)
 
Ik zal proberen een foto te posten. Echt, maar je moet weten dat ik daar echt niet handig in ben. Ik vind dat ronduit moeilijk. Maar goed, in de loop van de week zal ik er eens tijd voor maken om het proberen. De foto's die ik momenteel heb zijn echter, door de weersomstandigheden, niet indrukwekkend. Het gaat dan ook nog eens over een witte nacré lak. Ik denk echter wel dat iemand die al wat ervaring heeft met polijsten en beschermen van lak wel zal zien dat het resultaat heel erg mooi is. En ik hoop dat ik binnenkort de auto eens in vol zonlicht kan zien en fotograferen.
 
Hier dan eindelijk wat foto's (met mijn PC lukte het maar niet om foto's te plaatsen maar met die van mijn vader wel!)

IMG_20180325_091359.jpg
IMG_20180325_091346.jpg