• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo allemaal!

Marcello

Detailing rookie
15 mei 2023
6
15
Hallo allemaal,

Ik ben Marcello en woonachtig in een pittoresk dorpje in zuid holland en ik wil mij wat verder verdiepen in de wereld van het detailen.
De huidige auto is een Daihatsu Sirion Sport uit 2005 in de kleur Mica Black en op dit moment heb ik de auto alleen met een Gold Class Shampoo gewassen en verder nog niets. De vorige eigenaar heeft volgens mij weinig met de lak gedaan, maar zeker vaak de wasstraat bezocht en dit heeft de lak dus geen goed gedaan.
Mijn volgende stap is dat ik de hele auto zelf onder handen wil gaan nemen en daarvoor zal ik dus voor de tips en tricks op dit forum gaan kijken en de vragen stellen.
Zo wil ik stap voor stap de auto steeds meer eigen maken!

Bedankt voor het meelezen en als ik vragen heb, dan meld ik me!

Groeten!
 
Welkom en veel poetsplezier, neem de tijd om alles stap voor stap te leren (ben ik nu ook mee bezig)!
 
  • Leuk
Reactions: Marcello