• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Heeft het zin een 2 de laag wax aan te brengen na een week ?

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Hallo, ik vraag jullie nogmaals advies.
Mijn auto heeft een grondige behandeling gekregen begin september, vorige week dinsdag heb ik hem grondig gewassen en woensdag in de wax gezet, de beruchte 845 colli... heeft het zin om daar deze week nog eens een laagje op te doen, na een grondige wasbeurt ofc, om zodoende de winter beter door te komen ?
Groetjes Mini.

Zeker, niets mis mee!
Als voorbereiding op de winter heb ik de V70 vorig jaar ook 2x in de 845 gezet.

Geen enkel probleem zelfs. Natuurlijk wel eerst weer even wassen.

2 laagjes collinite 845 red ik meestal nog wel op de zelfde dag (trek dan een uur uit om een en ander te laten uitwasemen)

de harde collinites hebben 24 uur nodig om volledig van de oplosmiddelen af te komen. Die breng ik meestal ook met tussenpozen van een week aan.

mijn plan voor deze winter is 2x colli 476S en tussendoor zeg eind januari februari als het weet wat beter word bijwerken met 845.

Tja, of na het wassen elke keer bij te houden met QD+....werkt prima!

Bedankt allemaal voor de wijze raad, morgen dus wassen, veilig in de garage, en woensdag morgend waxsen, want ik sta me de namiddagdienst!
Fijn, ik kijk der al naar uit ...:-"
Groetjes van jullie kleinste, mini.