• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hendrik - M coupe

Thanks,

De bandenboer kreeg ze er wel op, maar omdat de banden net iets te smal waren voor de velg 'pakte' de band niet en bleef er dus geen lucht in zitten. Ik zag m'n dag al in duigen vallen. Maar hij wist nog wel een adresje, dus ik daar heen. Deze beste man zette op de rand van de velg een soort compressor, die in een keer een scheut lucht ertussen blies. Ik weet niet hoe ik dit beter kan omschrijven:-b , maar ik stond met open mond te kijken. Volgende keer toch maar een maatje grotere achterbanden!
 
Ik vind hem steeds mooier worden.
Het is maar goed dat ik voorlopig nog geen andere auto hoef te kopen, zie teveel mooie tegenwoordig.
 
hendrik zei:
Voor is het 8,5J ET 35 met een 235 band en achter is het 10,5J ET27 met een 255 band.

Thanks voor de comments!

Is inderdaad een smalle band voor deze velg, ik heb al een 255 op een 9J velg dus hier past makkelijk een 275 oid op. Wel mooie velgen trouwens.

Jaap
 
Super netjes zo'n E36 M coupe! Jammer genoeg zie je ze niet vaak.

Achterbanden passen er zo te zien inderdaad maar net aan op. Ik had persoonlijk alleen wel een setje kentekenplaten met opleg letters besteld staat een stuk netter ipv die standaard platen.
 
Heb ook liever de 'duurdere' kenteken plaat, maar voorlopig woon in Rotterdam en willen ze de kentekenplaat nog wel is aantikken met de trekhaak.}:)w

Dus ter zijner tijd komen de oplegletters.
 
Velgen zien er goed uit! :cool:
Achterband had ik wat breder gekozen ivm verhoogde kans op stoeprand schade omdat je velg de stoeprand nu eerst raakt.
Oppassen met inpakkeren dus :!

Veel plezier ermee.
 
Stoeprand schade is mijn grootstte angst:confused:

De spiegeltjes gaan altijd naar beneden tijdens het inparkeren, ben nog wel opzoek naar een klein plakspiegeltje, zodat ik de velg en stoeprand goed kan zien. Dat zal er alleen niet al te best uitzien:-"
 
Sinds gister mijn eigen eenmanszaak:

logo2.jpg


Ik verkoop al langere tijd velgen via ebay en heb deze week besloten om mijn eigen bedrijfje te stichten. Het blijft kleinschalig en is meer als een uit de hand gelopen hobby, maar om het toch allemaal 'clean' te houden met belastingen en dergelijke deze beslissing genomen. Ik doe dit naast mijn studie en mijn bijbaantje in de horeca.

Mocht iemand opzoek zijn naar een tweedehands set, dan kun je altijd even een PM sturen met de wensen.
 
Thanks,

Ik lever voornamelijk originele BMW velgen, puur omdat ik daar het meeste verstand van heb.

Andere merken zijn ook te leveren, afhankelijk van wat er aangeboden wordt.
 
Zo we zijn weer een paar maanden verder met de eenmanszaak. Inmiddels is mijn vriendin ook haar eigen winkel begonnen(zie topic BTW). Een gezellig huishouden hier, allebei studeren, bijbaan en een eigen 'winkel'. Maar ik dwaal af.

Omdat ik ook geregeld banden met velgen moet afleveren, heb ik hiervoor natuurlijk ook mijn bandenleveranciers.

Ik weet niet of dit toegestaan is op het forum, maar als CC dit even wil bevestigen of verwijderen in het ergste geval.

Ik wil de forum members, speciale prijzen aanbieden voor banden. Bijna elke merk band in elke maat kan ik leveren, gewoon even navragen voor de prijs. Levering kan in NL en BE met zal worden verstuurd met UPS.

Helaas heb ik nog niet de mogelijkheid om banden te monteren, maar ik ga ervan uit dat jullie creatief genoeg zijn om hier een goedkope oplossing voor te vinden.

Mocht er interesse zijn, stuur mij vrijblijvend een PM of email en ik reageer zo snel mogelijk met een scherpe prijs.

Groetjes,

Hendrik