• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hendrik - M coupe

hendrik

Detailing rookie
10 sep 2008
168
0
Hallo allemaal,

Ik lees al enige tijd mee en vond het nu toch wel is tijd worden om mij aan te melden en even voor te stellen. Ik ben dus Hendrik en in het bezit van een BMW (Z3) M coupe, in de kleur cosmos zwart. Ik heb de coupe dit jaar uit Duitsland geimporteerd en hier nog geen moment spijt van gehad.

Mequiars producten gebruik ik nu al een jaar of 6 en niet altijd op de juiste manier, maar door de jaren heen wordt je een stuk wijzer.

Sinds dat ik deze auto heb erger ik mij redelijk aan de swirls en lichte krasje, vandaar dat ik ook machinaal wil gaan detailen. Ik heb inmiddels een redelijk lijst spullen in huis en wil hier eind oktober tijd voor vrij maken, dan is het 3 maanden geleden dat de motorkap is gespoten en kan ik de gehele auto doen.

De spullen:

Meguiars #80 Professional Speed Glaze
Meguiars #83 Dual Action Cleaner/Polish
64 oz. Meguiars Gold Class Shampoo
Meguiars Smooth Surface Clay Kit
Meguiars Gold Class Trim Detailer
6.5'' Meguiars Soft Buff Foam Polishing 8006
Meguiars Gold Class Rich Leather Aloe
Meguiars NXT All Metal Polysh
Meguiars Gold Class Car Wax Liquid
Meguiars hands pads
Meguiars scratchX

Ik moet alleen nog een aantal doeken, afplaktape, trimrestorer en misschien nog iets anders?? hebben

Hier 2 foto's van de auto:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Groeten,

Hendrik
 
Welkom Hendrik !!

Zéér mooie wagen heb je.
Toekomstige klassieker met fantastische rij-eigenschappen !
 
Thanks voor het warme welkom.

Ik hoop dat het ooit een klassieker mag worden. Ben dan ook niet van plan deze ooit te verkopen!!
 
Z3 M coupe die zie je niet zoveel ofwel??
ziet er zeer netjes uit
en niks mis met meguiars, maar kijk ook eens naar de andere producten
een heleboel hier hebben de overstap van meg. naar poorboys gemaakt
vooral de ssr serie is volgens mij erg in trek (hoewel ik de M80 nog gebruik na ssr3 en 2.5)
en hoezo meguiars Class Trim Detailer en een trimrestorer?
is toch hetzelfde? (of denk ik verkeerd?)
 
@paultjeh

Zie je inderdaad niet veel, houden zo :grinning:

Die overstap was mij ook al opgevallen in een aantal draadjes, wellicht ga ik ook een keer om. Maar eerst dit maar is proberen en kijken wat voor resultaten het geeft.

De trim restorer wilde ik nog aanschaffen omdat ik het gevoel heb dat de detailer meer een product is voor als je bijvoorbeeld naar een show gaat en niet heel lang blijft zitten. But, correct me if I,m wrong!
 
Welkom! Prachtige auto! Met een fles trim restorer ga je ongetwijfeld heel lang mee doen (als je het alleen op deze gebruikt) want er zit bijna nergens kunststof voor de trim restorer. Lekker goedkoop in gebruik dus :D
 
Hey welkom, mooie auto.... Import? zo aan het kenteken te zien wel... is ook wel de goedkoopste manier om ze te vinden ;)
 
Zo is even een update. De auto nog niet gedetaild, maar wel eindelijk de zomer velgen gemonteerd.

Jammer dat het dan gelijk zo moet gaan regenen...:confused:

IMG_3452.JPG


Ik ben zeer tevreden over het resultaat, het was even worstelen om de achterbanden te monteren. Maar eind goed al goed!
 
Ziet er inderdaad goed uit man! Ik ben trouwens blij dat ik die achterbanden er niet op heb hoeven te draaien... :D