Deuren voor Citigo/Up/Mii zijn volgens mij gelijk, je moet alleen wel opletten want de 3-deurs en 5-deurs hebben een ander formaat voorportieren dus ook andere deurrubbers. Verschillen bij de 3 zitten vooral in de vorm van de achterste zijruiten, voorbumper en grill.Gewoon bij automaterialenzaak : LKQ Fource (voorheen Rijsbergen Automotive) in Katwijk. Lageweg in t Heen. Die zal vast wat kunnen leveren.
Als de reurrubbers voor een Seat Mii en een VW Up! exact hetzelfde zijn dan zal het wellicht makkelijker zoeken zijn.
Dankjewel! Ik zie het inderdaad! Ik zal de prijs aanvragen. Ben dan ook wel benieuwd wat de prijs bij de dealer zou zijn. Op zich kan ik m ook daar bestellen, maar dacht dus dat het daar best prijzig zou zijn. Aan de andere kant zouden ze hem daar dan ook kunnen bevestigen, en als ik het online koop, moet ik dat zelf doen.Voor de Up staan wel portierrubbers te koop op onderdelenlijn.nl.
Ik moest een strip aan de deur zelf hebben en het rubber dat rond de portieropening gaat. Nette tweedehandse set was €45,- bij de dealer had ik ze voor €75,- incl een setje bevestigingsmateriaal.Sommige onderdelen vallen onverwacht enorm mee in prijs bij de dealer, dus ik zou het daar inderdaad wel opvragen;
@GeBas ik kom vooralsnog alleen uit op Wittebrug. Ik moet even onderzoeken of/welke dealers er verder in de buurt zijn. Heb geen idee eigenlijk.