Ik bedoelde met platter, dat de voorruit vlakker ligt, dus minder rechtop staat. En met ronder voorruit bedoelde ik dat de zijkanten van de voorruit meer naar achteren gebogen zijn (dus vloeiender overgang naar de zijruiten).@Cordoba dankjewel, ik word alsmaar wijzer. "hoe platter EN ronder" de voorruit? Ik moet even nadenken.. Ik dacht: ofwel plat ofwel rond. Maar mijn kennis hierover is dan ook nihil..
Ik heb vandaag voor het eerst de tool gebruikt, ook de standaard, die is inderdaad echt lang genoeg.@GeBas ik heb de normale. Voor mij zou de lange versie denk ik alleen maar onhandig zijn, want het zonnetje is niet zo groot. Dan zit je jezelf alleen maar in de weg met die stok.
Oh ja, ik zie het, inderdaad zeker niet wat ik op mijn stuur heb zitten.Vrijwel alle leer in normale productieauto's is kunstleer, met soms een klein percentage echt leer.
Afbeelding van alcantara:
Bekijk bijlage 166325
Nou als je achter in een Porsche 911 ligt, dan is het lastig kracht zetten. maar kwam wel mooi en makkelijk in de hoekjes.@GeBas graag gedaan! Wat vind je vooral wennen? Ik heb tot nu toe alleen voorruit ermee gedaan, achterruit nog niet. Maar weet eigenlijk niet of ik m daarvoor nodig heb bij mijn zonnetje.