In de parkeergarage de ramen aan de binnenzijde schoongemaakt, en de rubbers wat aandacht gegeven.
Reach & Clean tool vond ik prettig. Zou niet weten hoe ik anders de onderzijde van de voorruit kan poetsen, als ik tenminste mezelf niet wil pletten tussen dashboard en ruit.
Ik vond het zelf het prettigst om in de auto te zitten tijdens het gebruik, ik kon er zo goed bij. Wellicht hij grotere auto's is het juist prettiger om naast de auto te staan (zo demonstreren ze het ook in de CC video).
Bij zijwaartse bewegingen even opletten dat je de tool gecontroleerd beweegt, anders ram je je binnenspiegel met je arm of met de tool.
Verder kreeg ik 2 bonnets erbij. Ik heb er 1 gebruikt om de glasreiniger op te sprayen, en 1 om na het schoonmaken, de ruit af te nemen. De bonnet is vrij snel verzadigd met glasreiniger, dus ik ga er nog wat bij bestellen.
Er zit een handig waszakje/opbergzakje bij.
Ik vind het een handig ding!
Bijkomend pluspunt: uitstekend matchende kleur bij het zonnetje.
Over de staat van sommige rubbers was ik minder enthousiast:
Ik weet niet of het goed te zien is, maar er laat een soort laagje los. Op de onderste foto is het een soort "zacht" laagje dat loslaat. Wat zouden jullie adviseren hiermee te doen?
Heb de intacte rubbers in ieder geval behandeld met Gummi, ook aan de buitenzijde langs de ramen.