Bij zulk weer als nu, hoef je niet af te spuiten: gigantische hoosbuien nu hier (na een eenzame klap onweer).@Zrobb dankjewel!
Goed ook weer om bevestigd te krijgen dat enkele sprays echt voldoende zijn.
Wat de vergevingsgezindheid betreft wil ik toch op safe gaan, dus sprayen en direct afspuiten. Maar wel goed om jouw ervaring te lezen bij zulk weer als nu.
Ik ben benieuwd morgen!
Haha die gedachte had ik ook al!@Cordoba - Haha, alleen om de naam al zou ik 'm leuk vinden. ''Wat is dat voor een kleur?'' ... Mandarijntjes Oranje, sowieso!
Oh heet deze kleur cream yellow? Ik zie best regelmatig een bepaald type auto rijden in deze kleur of nog net iets lichter (dus anders dan Sunflower Yellow). Volgens mij is het een Opel maar ik kan er ook naast zitten. Ze ogen "verkleurd" maar dat zijn ze dus niet (of wel, en dan zijn ze allemaal verkleurd want ze zien er allemaal zo uit).Lijkt mij gewoon de beste kleur voor een auto aller tijden: cream yellow
Even gegoogled, kon zo snel geen oude foto van mijn eigen exemplaar vinden:@Cordoba - Haha, alleen om de naam al zou ik 'm leuk vinden. ''Wat is dat voor een kleur?'' ... Mandarijntjes Oranje, sowieso!
Haaa best een gave kleur dit oranje!Even gegoogled, kon zo snel geen oude foto van mijn eigen exemplaar vinden: Bekijk bijlage 165568
@Ester Seat heeft ook het eerste model Leon in ongeveer jouw kleur geleverd, en die verkleurden vaak wel behoorlijk. Zo weet ik van een exemplaar dat door schades verschillende keren een deel opnieuw gespoten was, waardoor ie 5-6 kleuren geel had, die auto had dan ook als nickname KameLeon.