Mijn vorige exemplaar was ook niet meer in orde dus een paar weken terug bij de dealer een tooltje gehaald: kostte €3,11 het had een specifieke Duitstalige benaming, als ik het weer weet laat ik het je wel even weten. Bij afdekkapjes-verwijderingsgereedschap krijg je bij de VAG-groep de verkeerde tool: een metalen haakje, met aan de andere kant een oog waar een vinger door past, die is bedoeld om bijvoorbeeld een afdekkap voor een afneembare trekhaak, of afdekkap voor punt van sleepoog-montage, of bij mijn auto kunststofluikje uit binnenscherm te trekken (om lampjes van de koplamp te wisselen). Ik wil mijn nieuwe wielboutkapjes-tool een persoonlijke look geven, als dat klaar is zal ik wel een foto plaatsen.Als je van een pincet de puntjes ombuigt heb je een tool
Je hebt ze ook om IC's (computeronderdeel) los te halen
zoek op
afdekkapjes-verwijderingsgereedschap
Deze lijken wel mooi mat, dat wil ik wel. Ik denk dat dat mooier is dan die glanzende die ik nu heb.Moinkerin Wielmoerdoppen, 20 stuks, universeel, 17 mm kunststof moerdop, schroefdop : Amazon.nl: Auto & motor
Moinkerin Wielmoerdoppen, 20 stuks, universeel, 17 mm kunststof moerdop, schroefdop : Amazon.nl: Auto & motorwww.amazon.nl