• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

@MTyn wat lief. Dankjewel! Zo fijn dat ik bij jullie altijd welkom ben.
Ik moet nog steeds de deksels onderzoeken.
Heel fijn dat ik van jou er één heb mogen ontvangen!

Ik ben van 1981, dat is inderdaad al een millennial, lees ik op internet.

Van huis uit heb ik niks mee gekregen wat auto techniek betreft. Ik moest verplicht leren om mijn fietsband te plakken en alles wat “moest”, wilde ik niet. Dat is nog steeds zo :joy:
Ik ga graag mijn eigen weg. Ik rijd ook veel alleen met Het Zonnetje.

@Cordoba ja dat klopt je moet inderdaad een paar dingen kunnen aanwijzen onder de motorkap. Ik vond dat zo minimaal dat het mij niet per se stimuleerde.

Ik zou eigenlijk graag gewoon een paar weken vrij willen om echt even aan Het Zonnetje te werken. Dat verdient hij zo. Er is alleen zo veel te doen. Als Ambassadeur wil ik ook de Instagram graag bijhouden!
Verplicht fietsband leren plakken wilde je misschien niet, maar buiten de praktische kant, heb je dan toch wel geleerd om zelf dingen te doen, ook als het wat technischer wordt. Wat het aanwijzen van zaken onder de motorkap betreft, veel dames van mijn generatie zijn niet eens in staat om zelf het oliepeil te checken of de ruitensproeier bij te vullen, maar ik heb dan ook afgereden voor mijn rijbewijs op 15 april 1980 in Oegstgeest, en dat was ver voor de tijd dat je dop "710" aan moest kunnen wijzen.
?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%2Fid%2FOIP.webp

Vandaag waren Het Zonnetje en ik welkom op de oldtimer meeting op de Albert Cuyp in Amsterdam. We zijn allebei nog jong, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik kom dan wel uit de Randstad, rijden in Amsterdam Zuid was voor mij nieuw. Veel trambanen (help). Ik mocht op de heenweg vanaf IJburg achter de Alfa van Roel aan rijden. Toen durfde ik wel. Terug “zonder zijwieltjes” ;) en dat ging ook goed.

Weer leuke mensen ontmoet. Ik glunderen met Het Zonnetje en verteld over Carclean. Kreeg veel complimenten over ‘m. Zo trots op ons!
IMG_6112.webp

IMG_6111.webp

IMG_6110.webp

IMG_6109.webp

IMG_6108.webp

IMG_6106.webp