• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier ben ik dan..

L530e

Detailing rookie
8 apr 2018
16
15
35
Hasselt
Hey!

Mijn naam is Luis, en ik volg al een hele tijd het forum..
Ik had een tijd een aardige collectie, maar een vervelende ex heeft alles uit woede vernietigd ;)
Nu ben ik mijn verzameling dus weer moeten beginnen... Iets minder leuk, maar wel interessant om eens iets anders te proberen. En uiteraard veel uitgebreider.

Ik word binnenkort eigenaar van een BMW 530iPerformance, wordt binnen twee wekend geleverd! Dus hij wordt meteen goed onder handen genomen.. En momenteel rij ik met een BMW 530xDrive.. Die serieus onder handen moet genomen worden(vorige eigenaar steeds naar de carwash gedaan, vol krassen, vuil,..)

Het plan is om de "oude" wagen te gebruiken als test, om daarna de nieuwe een serius goede behandeling te geven.

Ik heb ondertussen mijn levering binnen gekregen met onder andere een DAP 900 v3, Dodo Juice Blue velvet Pro, een hele reeks monello en gyeon spullen, doeken, pads, emmers.. Alles om zeker goed in gang te geraken!

Ik zal binnenkort eens fotos posten ;)

L
 
bedankt iedereen!
Net telefoon gehad dat de nieuwe wagen deze week al geleverd wordt ipv binnen twee weken. Top nieuws!