• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier ook hardnekkige kalk op ruiten (alles al geprobeerd)

Staalwol? Serieus gaat dat gepaard zonder krassen?
Zelf zou ik het niet zo snel proberen zeg maar...
ik moet zeggen dat ik zelf ook behoorlijk schrok toen ik het ne maat van mij zag doen die proffesioneel detailer is.
nu gisteren heb ik het zelf ook gebruikt voor de ruiten en het werkt echt wonderbaarlijk goed ;)
 
Denk dat er daarom eigenlijk een glass polishing pad en glass polish is ontwikkeld...

Ik ben dan ook meer van het “spul gebruiken waar het voor ontwikkeld is”. Anders had ik aan een verfkwast, wd40, dasty en pindakaas wel genoeg gehad en mijzelf een hoop geld bespaard.
 
Toch werkt het perfect. Zelf meerdere ramen gedaan zonder enige strepen/krassen. Gewoon droog op het raam gebruiken. Net als de rest wel eerst testen op een klein stukje en oppassen met de binnenzijde, daar zit meestal folie op en die krassen krijg je niet weg.

Ik gebruik nu de AutoGlym Car Glass Polish en dat is me zo bevallen dat ik eigenlijk niet anders meer wil :D

Greetz Emiel
 
Ik gebruik het meestal icm window cleaner. Werkt voor mij het beste
 
Laatst bewerkt door een moderator: