• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe foam gun reinigen?

[video=youtube_share;25pywsFRgZE]http://youtu.be/25pywsFRgZE[/video] Deze video zul je misschien wat duidelijkheid geven mbt het demonteren en waar op te letten. De foam gun die ik voor de karcher heb moest bij cc iets uitgeboord worden ivm de druk.

• Leuk
Reacties: Sugr_81
Vandaag alles gedaan volgens bovenstaand fimpje...
ooke alle schroefdraad direct ook een lage "toile" gegeven (geen idee hoe het heet in AN maar afdicht plakband)
hopelijk resultaat achteraf

Kan iemand van cc zegen dat de mesh/filter apart kan besteld worden?
welke aanpassing eventueel nodig is voor het eventueel druk verschil?

1lvast bedankt

Heb je dus niet getest of dit de oplossing was? Wel even laten weten graag, kan nuttig zijn voor anderen in dezelfde situatie :-)^

Nog niet getest,
gewoon alles proper gemaakt, de complete demontage gedaan
maar ik had de indruk dat de filter toch niet veel doorliet als ik perslucht door blies.
maar mss hoort het zo

Vandaag getest.... geen succes
Maar ik denk dat het wel eens aan de karcher zelf kan liggen

dit is een simpele v-Serie en denk dat deze niet genoeg kracht heeft voor de foamgun

Racers_elite misschien als je een sterkere mengverhouding gebruikt? Dit had bij mij ook een positief effect bij mijn vorige karcher

Ik heb hier ook last van!
Bij mijn oude Nilfisk 125 bar was er geen probleem. Maar naar een aantal jaren de foamlance niet meer te hebben gebruikt, krijg ik geen goede schuimlaag meer bij mijn nieuwe Nilfisk 120.6.6 Xtra.