• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe krijg ik mijn uitlaat weer mooi?

PeterDorr

Detailing addict
1 jun 2009
56
65
65
Ik heb een Audi R8 en met veel moeite de chromen uitlaatstukken weer een beetje toonbaar gekregen. Maar ik ben nog lang niet tevreden.
Ik heb Meguiars nxt Gen Metal Polish gebruikt icm een uniball finishing.
https://www.Carclean.com/product/Monello/Uni_Ball_Finishing_Zwart_7_5cm_88_725_101168
Maar ben er wel 2 uur mee bezig geweest tot dit resultaat.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Hoe krijg ik het nog mooier?, de meer cutting ball gebruiken misschien?
thnx for some tips

Je kan het met staalwol proberen. https://www.Carclean.com/zoeken?search=staalwol&id=
Welke je nodig hebt weet ik niet, maar denk dat je met 000 wel toekomt.

Als je hele fijne staalwol gebruikt en daarna finished met chroom polish zie je er niets meer van ;)
Heb je het ook al geprobeerd met een doek en de chroom polish? Misschien heb je dan net iets meer cut.

Ben bang dat dit het maximale resultaat zal zijn.
Lijkt verdacht veel op mijn eindstuk van mijn Seat Leon. Het chroom is er af gebladderd en gebarsten. Heb zelf ook al alles geprobeerd, maar beter als op bovenstaande foto krijg ik het ook niet meer.
RVS eindstukken hebben dit probleem (uiteraard) niet, die kun je veel mooier houden. Volgende keer komt er bij mij iig een RVS eindstuk op...

Ik heb al een aantal producten geprobeerd en veel werkt maar ik heb nu 1 liter poor boys prof polish gekocht, het voordeel is dat dit veelzijdig inzetbaar is en voordelig. Op deze manier kun je het goed bijhouden, ook gebruik ik erna wel eens wat wheelwax en dan hecht het vuil wat minder.