• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe lang wachten na spuiter voor te orangepeelen/polijsten

kijk maar eens op de giga orangepeel op de achterklep.

Voor

2qdn2i1.jpg


na de spuiter

dh61bn.jpg
 
Klopt de pdc hoefde ze in de nieuwe bumper er niet meer in te maken, er zit namelijk een achteruitrijcamera op en die pdc werkte toch al niet goed dus minder werk voor de spuiter.

bovenste is zoals hij was (voordat mijn vrouw er een deuk in reed) voordat hij naar de spuiter ging, de onderste zoals hij van de spuiter afkwam, een orangepeel zo heftig dat een sinasappel zich er voor zou schamen en vele malen erger dan hoe opel zijn wagens nieuw aflevert en kleurverschil. maar dat zie je pas aan de zijkant omdat achterklep en bumper bij hem gespoten zijn.
 
Of terug naar de spuiter ermee om het te laten herstellen of als de lak dik genoeg is (lijkt mij wel)de orangepeel verwijderen. Balen zeg, succes ermee!
 
ja eens even kijken wat de taxateur er van zegt van de verzekering, en ook van het kleurverschil, ik ben niet van plan dit uit mijn eigen zak te betalen, ik ben niet voor niks all risk verzekerd, helaas heb ik zelf geen lakdikte meter om te kunnen zien hoe dik het spuitwerk is en of ze dus niet een flinterdunne blanke laklaag erop gezet hebben met het risico dat je er dus snel doorheen zit.
 
Ga eerst terug naar de spuiter en bespreek met hem door wat de klachten zijn. Kleurverschil is altijd lastig, helaas daar heb ik ook al wat problemen mee ondervonden zowel privé als in het werk. Als het echt teveel afwijkt, dan zullen ze opnieuw moeten spuiten, daar heb je voor betaald ook al loopt het via de verzekering. Er zijn maar weinig schadeherstellers die het wel in een keer goed doen.
 
RedCat;n413238 zei:
Lakdiktemeters zat bij forumleden
Desnoods stuur ik 'm op

bedankt voor de aanbieding, ik denk enkel dat ik met een gewone lakdikte meter niet veel kan, immers de klep is overgespoten en zal de dikte wel rond de 300 liggen, maar dat zijn meerdere lagen en wil dus niks zeggen over hoe dik de blanke lak laag is, dus ik denk dat ik een meter moet hebben die de lagen kan meten, en bij de bumper kun je er niks mee want dat is kunststof(of er moet een lakdikte meter zijn die ook op kunststof kan meten)