Vandaag bezig geweest om te proberen de enorme orangepeel weg te krijgen, tijdens dat ik bezig was zag ik zelfs nog krassen zitten van het schuren van voor het spuiten en stofjes in de lak van tijdens het spuiten.
na 3 1/2 uur werk is het wel verbeterd maar nog niet zoals ik het wil hebben en al helemaal nog niet in de buurt van wat het was voor de spuiter, maar de vrouw moest weg naar haar werk dus moest ik het afronden.
gewassen en gekleid, daar heb ik nog wel even over gedaan om ook alle witte verfspikkels weg te krijgen van de schilder die bij de buren bezig is geweest (hij heeft de rekening van 150 euro aan materiaal bij carclean netjes betaald).
eerst een pass gedaan met grote orangepeel pad en monello mezzo op de dap900, dat gaf weinig resultaat.
4 passes met kleine orangepeelpad en monello veloce op de dap500, dat gaf al wel wat meer effect, daarna nog een pass met grote orangepeel pad en mezzo, vervolgens daarna met dap 500 en kleine pads mezzo op oranje en finale op groen en poorboys polish and wax op rood en een extra laagje col845 aangebracht.
nu moet het er even tegen kunnen tot ik bedenk wat ik het beste kan doen met de orangepeel, het zit namelijk niet overal even dik, en het dan over doen en dan nog blackhole erop gebruiken, voor nu moet het even genoeg zijn de reflectie is een beetje terug.
het stomme is dat het onder de chromen strip beter ging als erboven.
nou zit ik te denken aan wetsanden met 2000, maar dat vind ik wel erg risicovol.