@Istnogferarie
Je hebt gelijk dat de juiste methodes het belangrijkste zijn.
Wanneer ik een auto onder handen neem dan houd ik me ook absoluut niet bezig met lastige denkwijze, dan probeer ik van het praktische aspect zoveel mogelijk op te steken.
Zoveel als de meeste van jullie heb ik nog niet kunnen doen maar ik leer best rap.
Daarbuiten vind ik het wel interessant om over dit soort zaken na te denken, wanneer een pad preventief schoongemaakt word met weinig tot geen zichtbaar vuil op het oppervlakte zijn er denk ik nog meer zaken om over na te denken.
Er zijn natuurlijk , mede door jullie ervaring, door de jaren heen manieren en gebruiken naar voren gekomen die juist blijken te zijn.
Het wiel opnieuw uitvinden is onzin natuurlijk maar er worden hier constant dezelfde vragen gesteld met dezelfde antwoorden.
@Quantoxx
Waarschijnlijk, misschien lastiger dan het daadwerkelijk is maar het theoretische gedeelte spreekt mij ook aan.
Degene die mij constant beantwoorden hierzo weten wat ze doen, zonder twijfel en hebben meer verstand van zaken dan ik.
Laat dat voorop staan, de rest eromheen praat dat denk ik na en gaat hetzelfde te werk, en daardoor ontstaat bro science.
Prima basis, absoluut maar er zijn vast nog interessante topics om over na te denken.