• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoeveel ruimte in garage?

CJB

Detailing addict
19 jan 2014
30
65
Misschien niet het juiste subforum maargoed,

Binnenkort ga ik mijn garage onder handen nemen. Het gaat hier om zo'n standaard vinexboxje van nog geen 3m bij 6,5m. Ondanks de kleine maat ben ik toch voornemens om hem in elk geval geschikt te maken voor het binnenstallen van een niet te grote auto. Het zou diverse poetsprojectjes veel makkelijker maken. Veel producten/behandelingen vragen toch:
- schaduw
- 24 uur binnen staan
- etc.

Ik ben erg geinteresseerd in foto's van kleine (standaard) garages. En ook hoe het er uitziet als een auto er uit staat.
Dit alles voor de inspiratie.

Hoeveel loopruimte hebben jullie bv rondom de auto?

alvast bedankt!
 
Klopt, maar ik ben meer op zoek naar de wat minder spectaculaire uitvoeringen.
Garages die mensen wel gebruiken maar die geen "droom garages" zijn.
 
Nope,
Ik heb nu namelijk geen garage.
Vorige bewoner heeft hem in tweeën gedeeld en er een (extra) badkamer in gemaakt.
 
Ik heb een poosje terug een topic geopend omdat ik overweeg om een garage aan te schaffen, en in mijn omgeving zijn er exemplaren van 3 meter breed beschikbaar. Ik kreeg de suggestie om de auto met behulp van movers naar één kant van de garage te zetten, en voor de andere kant de auto naar de andere kant schuiven met de movers. Dan heb je een redelijke werkruimte.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Indien je geen te brede garage hebt kan je Movers gebruiken...
IMG_0993.JPG
 
Ik ga die movers ook zeker gebruiken voor als ik aan de auto aan het werk ga.
Verder wil ik de auto ook "gewoon" elke dag binnen zetten maar ook nog de mogelijkheid houden erlangs te lopen.
Ik vrees dat het erg krap gaat worden, maargoed we gaan het toch proberen.

Heeft iemand nog een goed adres voor die movers?
 
Dat zou inderdaad wel een uitkomst kunnen zijn met die movers.

Vermoed alleen dat het wel een prijzige update wordt.
 
setje movers (4 stuks op kar) welke je onder de wielen schuift (zoals hier boven) zit rond de 500 euro.
Er zijn ook goedkopere movers (een soort kom waar je de band in zet), maar die zijn toch minder makkelijk omdat je de auto eerst moet opkrikken
 
Voor mij te smal, maar het zou net kunnen. Mijn auto staat altijd binnen en ik heb ruimte voor 3 fietsen en een berg troep.
 

Bijlagen

  • IMG_20180608_150354.jpg
    IMG_20180608_150354.jpg
    156,3 KB · Weergaven: 454
Movers lijken mij inderdaad ook ideaal! Wel zorgen dat je vloer goed egaal is anders kan je blijven hangen o_O (ja uit ervaring haha)
 
  • Leuk
Reactions: PeterS