• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoever gaan met raamrubbers en apc?

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
Hoever mag je gaan bij het reinigen van je raamrubbers? Ik heb nu al 2maar mezelf aan de slag gezet met een pb apc oplossing en een nagelborsteltje, maar telkens stop ik na een 10minuutjes per rubber omdat dr zwart blijft afkomen en ik echt schrik krijg dat ik de raamrubber hierdoor beschadig(je ziet niets afbrokkelen of zo maar het gevoel zit niet juist) moet ik echt doorgaan tot het schuim niet meer zwart word? Of is even goed schrobben en stoppen met nog zwarter wordend schuim genoeg? Ik hoor het graag eens van jullie ;-)

sprayen, in laten trekken (1 minuutje ofzo), zachtjes borstelen, klaar.
Langer doorgaan heeft denk ik niet zoveel nut, en sommige rubbers blijven gewoon afgeven.

Inderdaad die indruk begon ik ook te krijgen dat de rubber gewoon blijft afgeven. Dan was ik toch nog niet zo fout om vroegtijdig te stoppen ;-) thx voor reply

sterker: de rubbers van mn kever waren echt behoorlijk verweerd. Er zaten harde "schubben" op.
Nu na diverse keren APC (1:3) en borstelen zijn ze weer als nieuw!!!

D-J maar ga je dan echt door met het borstelen+sprayen tot er echt geen zwart schuim meer ontstaat? of doe je gewoon elke keer je een beurtje aan je wagen geeft paar spraytjes apc + paar keer borstelen en spoelen?