• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hollywood present!

Hollywood

Detailing addict
10 mrt 2009
71
52
Na een tijdje hier mee gelezen te hebben op jullie forum en twee bestellingen al binnen heb komt nu de tijd om me voor te stellen en actief mee te gaan discussiëren en/of te ouwehoeren met jullie:grinning:.

Als eerste mijn wagen even voorstellen:

[gereserveerd voor fotos8d: volgen asap]

Een VW golf mk4, 1.6 16V master edition uit 2002. Ik heb 'em nu ca. 2 maanden in bezit en de lak ziet er nog redelijk tot goed uit. Ik hem nu twee keer goed gewassen met mother's gold ( jullie 2 emmer manier:)^ ) en er beide keren een laagje natty's liefdevol op aangebracht. Door dit wonderspul zag mn golfie er een stuk beter en verzorgder uit.

De zilvere kleur maakt het wel erg moeilijk om een mooie wetlook te krijgen:|~* (gelukkig is de beading wel erg goed).

Maar zoals jullie allemaal hebben ervaren: wat is dit een verschrikkelijk verslavende hobby!. ik ga binnenkort beginnen met kleien en een hd spuit aanschaffen. Ik hoop dat de wagen dan nog beter gaat glimmen!


Groeten Hollywood
 
Welkom.

Als je na het kleien ook nog je lak voed met een glaze zal het wel in orde komen met de glans :)^

Veel lees plezier
 
ThaBird zei:
Welkom.

Als je na het kleien ook nog je lak voed met een glaze zal het wel in orde komen met de glans :)^

Veel lees plezier

Cool. Wat zou een goede glaze zijn? dan bestel ik die gelijk mee:rules

Misschien een rare vraag: maar geeft kleien echt zo'n geweldig resultaat?
 
Allereerst welkom hier!

Een glaze voedt de lak, zodat de kleur nog dieper wordt. En kleien geeft echt een super resultaat! De lak is echt schoon en voelt daarna ook superglad aan. Veel plezier en succes.
 
Hollywood zei:
Cool. Wat zou een goede glaze zijn?

Ik neem even aan dat je nog geen D/A hebt.

Als je niet gaat polijsten raad ik je Klikerdeklik aan

Hier vind je een uitleg over dit product Klikerdeklik

Verder raad ik je deze sectie aan om eens lekker in te gaan neuzen daar zal je verlanglijstje alleen maar groter worden ]d~^
 
Laatst bewerkt door een moderator: