• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda Accord ... brr

Minieken

Detailing rookie
10 aug 2010
333
0
Hey allemaal,
Vandaag m'n jongste broer zijn accord gedaan.
Om 9u00 begonnen met wassen en kleien.
Daarna met de DAP aan de slag, viel gelukkig goed mee, enkel met witte pad monello Finale gebruikt.
Daarna White Diamond gebruikt en tenslotte mijn favoriet, Collinite 845, ideaal voor de winter.
Auto heeft wel wat schade voor aan bumper, jammer.

Hier een paar plaatjes voor...

DSC_3350.webp

DSC_3351.webp

DSC_3352.webp

DSC_3353.webp

DSC_3354.webp

Na ...:-)^

DSC_3355.webp

DSC_3356.webp

DSC_3357.webp

DSC_3360.webp

DSC_3361.webp

DSC_3362.webp

Was plezante dag, om eens met 2 auto een kuur te geven, viel zelfs mee om Wax en dergelijke te gebruiken.

Bedant voor het lezen en tot ziens , Mini.

Mooie bak! nette detail. 845 is inderdaad goed te gebruiken met dit weer, alleen moet je hem even opwarmen en goed schudden, anders blijft ie hard als beton.

Inderdaad, dat hebben we ook gedaan, 15 mins in warm water en klaar is kees.

Superwax, als jet mij vraagt, maar wel best 2 de laagje na een week geven, is nog mooier !

Minieken ,
Goe gedaan man:cool
Is een zeer mooie wagen waar je een heel mooi resultaat hebt mee bereikt:ja

Dank je wel allemaal,
Wel is een soort parelmoer wit, zeer raar, ziet der in m'n garage zeer géél uit, boven in het daglicht mooi wit, je moet dervoor zijn, maar is een zeer speciale kleur.
Ben ik vergeten te vermelden, auto is 2 jaartjes 'oud'.

Prachtig geworden! En een zeer mooie wagen. Je kunt zien waar Opel zijn inspiratie vandaan haalde voor de Insignia station.

Dank je wel, is wel tof zo'n ferme reacties te mogen ontvangen...

Maar eens je bezig bent na het wassen en drogen valt de temperatuur wel mee zelle, m'n broerke deed zelfs z'n muts uit, is eigenlijk een kasplantje die heel de tijd 'binnen' zit.

Ma ja, ik werk meestal buiten. Zoals al m'n collega's...

Prachtige wagen en zeer betrouwbaar. Staat al jaren boven in de tevredenheids top 10 van Autoweek.

Erg mooi resultaat. Knap werk, met deze temperaturen nog aan het detailen :-& Ik kan je broer volkomen begrijpen.....

Echt een mooi verschil, glans zit er goed in! Respect voor de "bikkelfactor"!