• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Honda'tje gewassen........

Koos

Detailing rookie
1 feb 2009
35
0
Gisteren m'n Honda'tje maar weer eens gewassen, tevens de Carrand spullen uitgeprobeerd,m.n. de Supreme Drying Towel en de Soft Touch Detailing Towel. Deze van te voren wel een keer uitgewassen. De drying towel neemt echt veel meer water op als de watermagnet van Meg. en is bovendien nogal wat zachter. De detaing towel is ook handig in gebruik met z'n twee kleuren, mooi de ene kant gebruiken voor het verdelen van QD en de andere kant om op te wrijven.
Trouwens ook verbazend spul, dat QD+ van Poor Boys, ik was ( let op: was) al tevreden met Last Touch van Meg, maar daar moet ik nu ook maar een andere bestemming voor vinden, want ik ben echt helemaal om. En ik had QD+ niet eens besteld!!! Het zat bij m'n bestelling als "goodie". Goede zet van Tim :ja :ja .
Het lijkt wel alsof ik uren heb staan poetsen, maar echt niet meer gedaan als spray en wipe.
Daarna de bandjes nog even gedaan met Poor Boys Bold N Bright.
Een jaar geleden was ik nog stellig van mening dat alle glans van Meguiars afkwam, maar deze mening begint nu, om maar eens in detailing-jargon te blijven, aardig te vervagen.
Een paar foto's vormen het bewijs:
wassenenQD1.jpg

wassenenQD2.jpg

wassenenQD5.jpg

wassenenQD6.jpg


Gr. Koos.
 
Honda'tje.............zeg maar gerust een prachtige bak. Prachtige auto en ziet er geweldig uit. Wees er mij maar heeeeeel zuinig op!
 
Jeroen zei:
Knappe wagen voor 1 uit "1918" :D

Bij gebrek aan inspiratie, hebben in Wijchen alle straten in de wijken gebouwd na 1970 nummers i.p.v. namen.
Lijkt handig, totdat je hier een adres moet gaan zoeken.......
 
Echt prachtig, glimt mooi. Moet mijn auto ook nodig wassen.

Uit nieuwsgierigheid, wat is die "ring" om de remschijf?
 
Hij staat mooi te glimmen zeg!

Die ring om de schijven vind ik zelf ook iets minder. Zou dit het idee moeten geven dat er grotere remschijven opzitten dan daadwerkelijk het geval is?!
 
Karlok zei:
Echt prachtig, glimt mooi. Moet mijn auto ook nodig wassen.

Uit nieuwsgierigheid, wat is die "ring" om de remschijf?

Niet mijn idee hoor, maar volgens Honda moet het vuil van "buitenaf" weren, maar het is van nogal dun P.B.S. gemaakt, dus mijn verwachtingen op de wat langere termijn zijn niet zo hoog.
Gr. Koos.