• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Houd ons komende dagen in de gaten! Er komen bijzondere acties aan!

Zien er interessant uit, zijn wel veel pads voor de beginner lijkt me (6 verschillende).
In ieder geval genoeg keuze:grinning:
 
Zijn deze pads te vergelijken met de Monello's Professional?
Cutting - Polishing - Finishing , welke kleurvoor wat ?
 
Het zijn 6 verschillende pads van 6":

Als indicatie

-Witte pad - Cutting - Vergelijkbaar met de gele 5,5" pad

-Oranje pad - Light Cutting - vergelijkbaar met de oranje 5,5" pad

-Blauwe pad - Polishing pad - Vergelijkbaar met de groene 5,5" pad

-Zwarte pad - Finishing/Light Polishing - Vergelijkbaar met de zwarte/witte 5,5" pad

-Rode pad - Finessing pad - vergelijkbaar met de rode/zwarte 5,5" pad

-Ivory pad - Super Finishing pad - unieke pad en nog zachter dan de rode 5,5" pad
 
Letterlijk vandaag of morgen.

Edit:

https://www.Carclean.com/nieuw

Ze staan online, maar let op! We komen nog met een zeer aantrekkelijk actiepakket! Die probeer ik straks / zo nog samen te stellen.
 
@Aficior: het zijn er wel degelijk 6!

Vraag aan cc: waarom wisselen die kleuren toch iedere keer?
Het is toch niet zo lastig (lijkt me) om dezelfde kleuren aan te houden?
Nu hebben jullie meerdere series naast elkaar lopen (Monello), die dan weer een andere kleur hebben.
De nieuwe, kleinere pads hebben weer de kleuren van de professional serie, en deze nieuwe pads weer totaal
andere kleuren....

Persoonlijk vind ik dit super onhandig!
Die nieuwe pads lijken mij wel fijn om mee te werken, omdat je deze altijd goed op de machine hebt!
(de velcro is 5,5 inch? ik wil de pads wel gebruiken op mijn DAP en de binnenkort aan te schaffen PRO)

Ik kijk uit naar het pakket Tim!
(al zou ik graag 1 soort kleuren zien voor de totale Monelloserie ......)
 
Wat Tiemen zegt over de kleuren ben ik het wel mee eens. :cool:
Maar daar zal wellicht een goede reden achter zitten, carclean kennende:heart_eyes:
 
De kleuren zijn anders, omdat het een ander merk foam betreft, waardoor de kleuren afwijken. We gaan voor de toekomst proberen om het weer gelijk te trekken.

Maar zo'n ramp is het ook weer niet, even een tabelletje ophangen en klaar ben je.

Uiteraard past je steunplaat van je DAP er netjes in. :ja
 
Tuurlijk is het geen ramp, er zijn immers ergere dingen ;)

Toch blijf ik erbij dat ik het irritant vind.
Foam is gemaakt van ... plastic
Wanneer je pads laat maken, kun je dan niet aangeven welke kleur je wilt?
Dit zou ik vreemd vinden, aangezien je plastic in iedere kleur kunt maken die je wilt..

Echter, wanneer het een pad is van een (bekend/ander) merk die nu onder eigen label
uitgebracht gaat worden, dan begrijp ik wel waarom de kleuren afwijken ...

Ik detaill nog niet zo lang (2 maanden pas..) en merk dat ik de kleuren goed 'in mijn hoofd' heb.
De eerste weken stopte ik na het schoonmaken en drogen de pads weer in de verpakking, zodat ik
wist welke pad bij welke stap hoorde.
Dit hoef ik nu gelukkig niet meer te doen, en is het automatisme geworden

Kan ik straks weer overnieuw beginnen ;)
 
Wij kopen niet dermate groot in dat wij kunnen vragen om de foams even op maat te laten kleuren. We zijn afhankelijk van de fabrikanten hierin, maar we proberen het voor de toekomst te veranderen.

Tip: zet met een stift op de achterkant of zijkant van de pad waar hij voor bedoeld is.

De introductiebundel staat online:

https://www.Carclean.com/product/Monello/Professional_6%E2%80%9D_Recessed_Foam_Pad_Introductiebundel__102382
 
Voor mij wordt het zeker De DAP 900 met de 6 inch pads. Als verse beginner heb ik dan in ieder geval voldoende pads om mee te oefenen