• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp bij grote bestelling/goede manier van aanpak?

Ik zou eerst eens kijken wat de oranje pad in combinatie met Veloce doet, en dan vervolgens de andere stappen afwerken.

Overigens zie ik dat je finale op een zwarte pad gebruikt, die kun je beter op een witte pad gebruiken volgens mij (zwarte en rode pad zijn volgens mij te zacht voor deze polijststap). De zwarte pad is wel prima om je wax aan te brengen.

Wat de stappen betreft: je moet gewoon naar de lak kijken: als er veel schoonheidsfoutjes zijn begin je grover in de polijststappen, zijn er alleen wat swirls kun je misschien wat milder beginnen. Omdat Monello een afbrekende korrel heeft, zou je kunnen overwegen om de stap met finale over te slaan en iets langer door te gaan met Mezzo (zodat ie verder afbreekt, en fijner gaat bewerken).