• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp gevraagd bij Citroen Xsara

Afgelopen weekend eindelijk tijd gehad om eens de wagen te doen.. Bedankt voor de hulp allen. Hierbij een voor en na foto:

524aa5e85aba2-image_%2842%29.webp

524aa63a7e18a-image_%2843%29.webp

fijn he , zo'n xsara ..... lekkere zachte lak !!! ook al doet mn naam anders vermoeden , ik rij er zelf ook eentje (xsara 1.8 16v break op lpg , ook uit 1999 )
de shampoo van de action is prima voor als je alle stappen wil gaan doen (als stripper van oude waxlagen)
mooie velgen overigens !! wat is de bandenmaat en heb je spacers moeten gebruiken ivm aanlopen in de wielkasten ??

Ik moest toch naar Monello Inizio op de oranje pad grijpen na het maken van de testspot.

Wat ik heb gedaan;

Wassen, foamen, kleien
Iniezo op oranje
Mezzo op groen
Finale op wit
foamen en afspuiten
Black hole
EX-P ( tnx Tim )
845 ( tnx Tim )

Zoals de wagen nu glimt heeft ie nog nooit gedaan ! Binnenkort EX-P en 845 bestellen want dat is echt top spul ! Hopelijk gaat het regenen binnenkort dan kan ik daar ook een foto van maken. :)

En m.b.t. de velgen; ET waarde rond de 15 dan loopt niets aan. Bandenmaat is geloof ik 195-50-16. Er past ook 17" onder maar dan moet je naar een 40 of 45 band gaan en dat zag ik niet zitten ivm comfort.