• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hulp nodig....

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Jongens & dames,

Ik heb dus laatst de eeh, Wolfgang Total Swirl Remover gekocht.
Maar, ik krijg er alleen de kleine krasjes mee weg (nu verwacht ik ook niet, dat het beter moet zijn voor de diepere krassen)
Maar staat dit een beetje gelijk aan de overroemde M80? :weetniet

Want ik wil eigenlijk dus ook die diepere krassen weghalen natuurlijk!
Hiervoor wou ik maar de Poorboys World SSR2.5 Medium Super Swirl Remover gaan gebruiken...
valt dit een beetje gezamelijk te combineren ook of juist helemaal niet? :roll


Heb een exentrische machine, icm de Blauwe, groene en witte lake country pads... :confused:

Beetje hulp is wel welkom nu! Want ik snap het niet echt meer allemaal, aangezien moet ik nodig eens een clinic volgen, want ik denk dat ik de producten ook nog niet helemaal op de juiste wijze gebruik....:weetniet
 
Jeroentje zei:
Mmh.

Meguiar's is zo duur (en neej, wil nie krenterig overkomen)

Maar er zijn gewoon even goede middelen voor een lagere prijs!

Daarnaast ben ik helemaal niet meer zo een Meguiar's-fanatic :D
In verhouding met wat je ervan gebruikt valt het nog wel mee.
 
Mee eens, ik rolde van mijn stoel toen ik hoorde wat de fles NXT shampoo kostte, totdat de verkoper uitlegde hoe weinig je er maar per keer van gebruikt en dat het ook nog es een veel beter product is dan *kuch* Halfords shampoo *kuch* bijvoorbeeld ;)
 
De Total Swirl Remover is een beetje zoals Meguiar's Solo systeem. De pad bepaalt dus de mate van grofheid.

Welke pads heb je gebruikt? Je kan opbouwen tot aan de cuttingpad en om te finishen bouw je dus weer af.

Trouwens, Wolfgang wordt boven Meguiar's gepositioneerd! :)