• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik schuim, hoe schuim jij?

Nou heren de spreekwoordelijke kogel is door de kerk.

Ik heb zo'n Lancia schuimlans aangeschaft samen met de Artico Magico Snow Foam, kan ik eindelijk mijn Kärcher hogedrukreiniger die al 15 jaar ongebruikt in de garage staat ook eens gaan gebruiken :cool:

Maar nou lees ik dus dat je van onderen naar boven moet foamen, maar ik kan nergens ontdekken waarom dat nou eigenlijk is, kan iemand mij dat vertellen?

Ik zou namelijk gewoon met het dak beginnen en dan naar onderen werken. :p
 
  • Leuk
Reactions: Dieter
Van beneden naar boven is omdat je dan precies kan zien wat je gedaan hebt.
Als je het dak eerst doet en je loopt en rondje dan is er al foam langs de zijkanten gelopen en is het lastiger te zien waar je nog moet.
En onderaan is het viezer dan bovenaan dus kan het iets langer inweken.

Geen hele rare dingen dus je kunt het ook op je eigen manier doen.
 
Aha!!
dit is nou waarom ik dus op dit forum zit, een duidelijk begrijpelijk antwoord, mijn dank is groot.
(dat ik dat nou zelf niet kon verzinnen) :mad:
 
kan echt niet wachten tot er iemand het met dreft probeert
zou het ook graag willen doen maar heb nog geen foam lance dus ik kan het ook niet doen
lijkt me wel echt lache

heb wel ooit eens in een industriële afwasmachine een flinke gots ontharder in gegooid om me in de kruipkelder gevonden geel kratje heineken te wassen want die was best vies en dacht zo word die lekker schoon
dat had als effect dat 5 min de hele spoelkeuken onder 10 cm schuim zat

maar iemand tips welke foam lance aan te schaffen
 
Gewoon die van Monello. Die werkt voor mij perfect en ik heb er verder nog nooit slechte verhalen over gehoord.
 
kan echt niet wachten tot er iemand het met dreft probeert

Ik beloof je dat ik het binnenkort zal doen, haha!

Ik ben op het moment druk met het bouwen van een bar/scheidingswand voor in de woonkamer, en ik ben totaal niet handig, dus het waarschijnlijk later deze week gaan proberen met Dreft. (De auto zit ook weer onder 3 kuub saharazand enzo, dus moet ook weer wassen)


Greetz
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
@Quantoxx

Kom mij helpen!



Kunnen we daarna wel met dreft kliederen! :innocent:
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    368 KB · Weergaven: 415
Was maar een kleintje! Kwam ruimte te kort,.. Maar kon gelukkig de chauffeur van het gemeentelijke groenafval ophaaldienst porren, die toevallig ook die dag z'n ronde deed door de stad om het laatste beetje uit de tuin te scheppen :cool: