• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

ik stel mezelf even voor.

bertus

Detailing rookie
3 okt 2009
39
0
44
Ben net in bezit van een dap 500 incl starters pakket met mezzo,finale,pads enz
Zelf nog wel de klei kit besteld van mequairs.
Ben heel benieuwd wat voor wereld er voor me open gaat:lol :lol .
Auto's: audi tt roadster, audi sportback s3, hyundai tucson
S3 is alleen volledig behandeld met teflon coating denk dat ik daar maar niets aan moet doen.
Wat een prachtige en handige site leerzaam en informatief.

Gr joris

welkom hier...

we zijn allemaal GEK op foto's...

wat betreft de s3.... klei de teflon eraf.. dappen, goede sealant / wax erop!!

Ik zal in ieder geval de foto's gaan maken.
De teflon coating werkt namelijk erg en erg goed ik hoef mijn auto alleen nog maar af te spuiten iedere keer en het vuil druipt eraf en volgens de poetser die het heeft aangebracht blijft het 3 jaar zitten

Welkom! Uiteraard pics :ja ;)
3 jaar garantie op de teflon coating ... hmm, doet me denken aan de 3 jaar garantie op de waxoyl behandeling. Ik moet het zien om te geloven, tot nog toe geloof ik er bijzonder weinig van. Als je agressieve shampoo gebruik, kan ik me niet voorstellen dat de teflon behandeling zolang stand houdt

In ieder geval veel plezier hier op het forum en uiteraard met detailen! :-)^

Welkom hier. Uiteraard ben ook ik benieuwd naar de foto's.

En teflon blijft het langst zitten als het er op gebakken is ;)

Laat zo nu en dan even weten hoe de staat van de teflonlaag is, zien we meteen of het echt zo goed spul is.

Welkom!!! Gave auto's hoor!!! Ben benieuwd naar de piccies.

M.b.t. zo'n Teflon coating weet ik dat een kennis van mij ook super tevreden in over die behandeling. Zijn auto schijnt ook heel gemakkelijk schoon te worden en heeft inderdaad een mooie diepe glans.

Wellicht leuk om de kwaliteit en houdbaarheid goed bij te houden en eventueel te vergelijken met een auto die je zelf aanpakt :)

Grtz Zieke

Welkom Bertus.

Voor wat betreft die teflon coating: lekker laten zitten zolang deze zijn werk nog goed doet. Als het effect t.z.t. minder wordt, kun je deze er net zo makkelijk weer afhalen.

Welkom op het forum ! ,^^

Gewoon laten zitten die teflonlaag, na een bepaalde periode zal je wel moeten !
p.s. Een auto is geen koekenpan ! :lol

bedankt voor de tips !!!!!!
Het is gelukt heb wat foto's op "ik stel mijzelf even voor "gezet o.n.v s3 sportback.
Bedankt

Nice pics !
Welke studie en opdracht ging het om ?
Met name de 2e foto ziet er wel een beetje fotowsjop behandeld uit ( a la HDR )