• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik wou dat de dader op het kerkhof lag....

potver dat is toch wat!!

dat heb je echt wel door als dit gebeurd, kan niet geloven dat je het niet merkt... te triest voor woorden dit!! ]-0

@ DKBM: probeer eens te kleien op het oppervlak, lijkt me echt meer schaaflak van de dader en misschien zit de lak alleen oppervlakkig, dan moet het te verwijderen zijn met goed poetsen en boenen

ik heb 2 jaar terug eens met de bus van de zaak een auto geraakt tijdens inparkeren in almere, ging achteruit maar vergat opstapplank aan de achterkant dus zat al gauw tegen zijn bumper aan..

ik halve buurt afzoeken naar de eigenaar en toen ik hem eindelijk te pakken had was die me toch verbaast, dat had ie nog nooit meegemaakt dat er iemand uberhaupt werk van maakt om de eigenaar te vinden...
 
dat is met de bus van de zaak
m'n ouders hebben het ook gehad, politie apeldoorn belde op naar m'n vader thuis, uw auto zit in de prak
was een vrachtwagen van eierkamp met achteruit draaien tegenaan gereden
de velgen waren over de stoep gedrukt, die hebben ook de hele buurt afgezocht, maar moeders was lekker winkelen in de stad :D
tot m'n vader belde, nee zegt ze, die staan bij familie in de straat
 
@paultjuh: de verticale krassen zouden in mijn geval niet zo vreemd zijn: de parkeervakken zijn een soort stoep naast de rijbaan.

Enniewee: onder het mom van 'baadt het niet, dan schaadt het niet' vanavond de stoute schoenen aangetrokken en de PB beautycase gepakt. Machinaal en spuiten kan altijd nog. Daar de meeste pads en doeken nog in de was zaten, heb ik achtereenvolgens de Spray & Wipe en 2x SSR1 gebruikt (met een Meg pad en een huishoud mv-doek). Het resultaat: helemaal weg, niets meer van te zien. :party: :party: Voor m'n plezier nog BH, EXP en Natty's Blue erover gedaan. Bij 1x SSR1 waren er voornamelijk vooral fijne, lichte krassen te zien, allen zichtbaar als je wist dat er iets aan de hand was. Daarom nog een keer de SSR1.

@Patrick: wat is de stand van zaken met jou schade?
 
Super zeg, geweldig! Soms zijn ze makkelijker te verwijderen dan je denkt.