• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ik zal me ook even voorstellen

Rosan

Detailing rookie
16 jun 2014
14
5
Ik ben Rosan ben begonnen in een subaru Vivio ik noemde hem wel koekblik op wielen hij bezat een 700cc monter en kon schuim door de bochten als de beste maar inhalen en wat sneller weg komen op de snelweg was een drama. Toen kwam er een Getz (celadon bleu was de kleur)en die was sneller en veiliger daarna volgde er een i 20 (donker grijs) en sinds 2 weken de opvolger daarvan wederom een i 20 in het mica lak zwart. Poetsen deed voor de (was) kras straat maar geregeld ook met de hand toen de eerste i 20 begon ik al vaker of eigenlijk op de eerste keren na altijd met de hand te wassen. Mijn nieuwste aanwinst is al 2 keer gewassen en ik ben al mooie doeken en een detail spray wezen halen bij carclean en ja een glimmende auto is verslavend.
Grotefoto-3EAF8V3F.jpg