Het was mijn eerste wax en het beviel me erg goed. Ik had een beetje schrik van dingen die ik op het forum las voordat ik eraan begon (te koud is niet goed, de dikke laag poetst moeilijk op, ...) maar uiteindelijk vond ik het super gemakkelijk gaan.
Ok, in het begin gebruikte ik veel te veel, maar dat zorgde er gewoon voor dat ik langer moest wachten om op te poetsen. Akkoord, oppoetsen ging niet zo gemakkelijk dan op panelen waar het wel dun was aangebracht, maar om het oppoetsen moeilijk te noemen vond ik het nu ook weer niet...
Dus ofwel heb ik nog geen ervaring met een wax die echt gemakkelijk oppoetst, ofwel wordt er soms wel wat overdreven hier
Of ik ben gewoon zo sterk dat ik het niet merk dat het wat moeilijker uitpoetst, 't zal dat wel zijn :-"
Maar soit, ik vertrouw op jouw ervaring dat er makkelijkere waxen zijn dan de 845.
En voor het probleem van curen bestaat de swipetest hé...
En ik vond jouw locatie al zo bekend voorkomen, maar nu herinner ik me weer dat het erg dicht in de buurt is (aan de andere kant van de grens dan Rekem, niet?)
Ik zal je zeker eens contacteren om wat bij te leren dan!