Heb een tijdje terug al gezocht naar final inspection in de webshop maar niet gevonden... Of is ie tijdelijk niet in voorraad?
tinus zei:Waarom heeft een beginnende poetser (tot wanneer ben je eigenlijk beginnend?) niet de behoefte goed te controleren of het zojuist uitgevoerde polijstwerk voldoende is geweest?
Waarom is het voor mij als hobbybob onzinnig de overgebleven swirls te ontdekken, en alsnog te besluiten een extra pass of effectievere combinatie te gebruiken? Ik ben gefrustreerder als ik na het waxen toch niet helemaal tevreden ben; het forum staat vol met dit soort '12 uur gepoetst, toch nog swirls!' of 'wat doe ik fout?' berichten.
Ik heb JUIST iets nodig om te laten zien of mijn aanpak wel of niet effectief is geweest, vooral omdat ik nog niet die 1000 uur ervaring met detailen heb. Pas dan kan ik leren toch?
In dit licht is Final Inspection misschien wel perfect voor de hobbybob; de (semi)prof weet het zo goed dat hij/zij zonder kan..
Snitser zei:Zou je hiervoor ook een verdunde versie van de w99 industrie reiniger van 1z kunnen gebruiken?
Komt binnenkort in het assortiment! Evenals meer Menzerna producten!-Vanquish- zei:Heb een tijdje terug al gezocht naar final inspection in de webshop maar niet gevonden... Of is ie tijdelijk niet in voorraad?
Tim zei:Komt binnenkort in het assortiment! Evenals meer Menzerna producten!