• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jayswax

Heb jij interesse in het Engelse merk Jayswax?

  • Ja

    Stemmen: 2 7,7%
  • Nee

    Stemmen: 24 92,3%

  • Totaal aantal stemmers
    26
Naar de test kijk ik wel uit :)

Vanmorgen de test uitgevoerd. Verwerking etc vond ik erg prettig. Ik heb een vergelijkingstest gemaakt met natty's blue.
IMG_20170825_110039.jpg

Zoals de potjes op foto staan is het ook verwerkt op de motorkap. Het kleurverschil op foto komt door lichtinval. En m'n vinger is de lijn van jayswax-natty's.
 
De beading ziet er wel goed uit. Kwa verschil in kleur of glans zie ik niets eigenlijk.. heb je de wax een bepaalde tijd laten curen? Was het goed af te nemen?
 
De beading ziet er wel goed uit. Kwa verschil in kleur of glans zie ik niets eigenlijk.. heb je de wax een bepaalde tijd laten curen? Was het goed af te nemen?

Circa 15 minuten laten curen, tegelijk met de natty's afgenomen. Het was easy afnemen, maar had het ook zo dun mogelijk aangebracht.
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
@Jdb @M3fan
Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn, maar bij elke net aangebrachte wax is mijn beading top en als dat niet zo is, heb ik het K aangebracht.

Ben wel benieuwd hoe het zich na x-keer wassen houd en of het minder snel vuil wordt.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx en M3fan
@Jdb @M3fan
Ik weet niet hoe jullie ervaringen zijn, maar bij elke net aangebrachte wax is mijn beading top en als dat niet zo is, heb ik het K aangebracht.

Ben wel benieuwd hoe het zich na x-keer wassen houd en of het minder snel vuil wordt.
Inderdaad klopt. Ik dacht het toen ik het typte. Mss kan Jdb het wat opvolgen en hier verslag uitbrengen? :)
 
Inderdaad klopt. Ik dacht het toen ik het typte. Mss kan Jdb het wat opvolgen en hier verslag uitbrengen? :)

Klopt, vers aangebracht is beading zeker top. Ik ga het zeker bijhouden na de komende wasbeurten. Ik denk dat het een vergelijkbare wax is als natty's. Dus al verbetering van bestaande assortiment zeg ik nee, als aanvulling is volgens mij een mwoah. Er zijn zoveel waxen al te krijgen bij CC. Dan zou ik eerder zeggen van de panel potjes die jayswax heeft van 25 en/of 50 ml om die in assortiment voor degene die het leuk vinden om eens een ander waxje te proberen en een ander geurtje etc. Jayswax heeft ook eigen shampoo en foam etc zag ik.