• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeffrey's Daily Ford C-Max Project.

Setje tweede originele koplampen inmiddels ook in bezit. Voor het Bi-xenon projectors project. Dan nog de facelift achterlichten met LED. Dan aan het interieur verder.

1c8a233a47a5b9a1f088f45b75c009d2.jpg
 
Van de week in de avond uurtjes de FoFo gewassen. Aardig gereden sinds de coating en alleen maar klote weer gehad, dus het was echt nodig ook.

Afspoelen na het gebruik van Autoglym TFR (1:30)

Na het wassen.
Ik ga de Max alleen wassen met shampoo zonder toevoeging en dus ook geen Cure of ander spray wax/sealant gebruiken. Ik ben eens benieuwd of het gebruik van de Autoglym Multiwash TFR enig nadelig resultaat erop gaat geven.

f2a59bb6ada41f62fa131863c05c63ba.jpg


En een nieuw luchtje erin. Fresh linnen houd het goed vol (sinds de SDD) maar wil nu iets amders.
6ade014cca0360687e225b64877411bd.jpg
 
Vooralsnog lijkt de Syncro niet erg onder de indruk van de TFR. Ik ben heel erg benieuwd wat de uitkomst van je test zal zijn, want ik ga binnenkort ook de Syncro kit aanbrengen op een auto.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en RoyR
Ben erg benieuwd wat de TFR met de coating gaat doen! Persoonlijk zou ik nooit die TFR gebruiken. Maar, ik snap het wel. Hoe eerder de coating is verdwenen. Hoe sneller je weer aan de slag kunt. Jaja
 
  • Leuk
Reactions: tembaco

Vergelijkbare onderwerpen