• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeffrey's Daily Ford C-Max Project.

@M3fan
Ik kom hier op terug. Heb een filmpje gemaakt van het aanbrengen en afnemen van de Skin. Gefilmd met de nieuwe baksteen X op 4K 60 fps maar heb wat problemen met uploaden.

@Istnogferarie
We maken er wel wat van, en ik rijd er eigenlijk best graag in hoor. Tweede set originele koplampen heb ik al liggen voor het volgende project. (Bi-xenon projectors inbouwen)

@Quantoxx
Ze hebben daar een muur met allemaal dezelfde velgen hangen met zo’n kleuren pallet als in jou afbeelding. Ik heb als ik het goed zie de links bovenin.

Mij werd ook de metallic aangeraden vanwege de vele oxidatie. Dan zou je er het minst van terug zien. En dat klopt. €51,- ex per velg was ik kwijt.
 
Kort filmpje van het aanbrengen en afnemen van de Skin.

8c2cc578eb1ce63491a1de3215cae7ca.jpg


Filmpje van het eindresultaat.
 
@RbL
Zo is het ook. Appeltje eitje.

@Jasper.
Die bevalt erg goed ja. Worden verkocht al set van twee die je aan elkaar kunt klikken. Ik heb ze van de Aldi in België. Nadeel is dat het van die partij handel is zeg maar. Dus alleen te koop als ze in het krantje staan.
 
  • Leuk
Reactions: RbL
Ziet er fantastisch uit! En super makkelijk af te nemen?! Duidelijk filpje gemaakt. Mooi om te zien. Zou je dit nu nog kunnen aftoppen met de Cure vooraleer je buiten gaat? Of is de Skin meer dan genoeg?
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
@M3fan
6e22db958f3bc3ba267c9f8749be0208.jpg

Hoeft dus niet, maar ik heb het net wel gedaan.

@Quantoxx
Nou ze zagen er verschrikkelijk uit ja. Ik had die kleur al afgesproken via de mail namelijk. Dit meer omdat je dan minder van de orangepeel ziet. Bij aankomst werd het nog eens gevraagd en toen vertelde ze dit mij. Dus waarom, geen idee.
 
Briljant dat ze ook bij de stap 'laat de auto 12 uur drogen en je hoeft niks meer aan te brengen' een plaatje erbij hebben gedaan.

Hoe lang zullen ze nagedacht hebben over hoe het beste een drogende coating in een plaatje te vatten?
 

Vergelijkbare onderwerpen