Lang geleden dat we iets gedaan hebben aan de Max. Uiteraard wel bijgehouden maar niet echt een waardevolle update gedaan.
Tot nu dan. Aangezien binnenkort (8 Maart uitgerekend) onze tweede zoon op de wereld komt en ik zeker het eerste jaar niet mezelf twee auto’s elke maand in de wax zie zetten. Gekozen om beide auto’s in de coating te zetten. Voor de Max gekozen voor de nieuwe
Gyeon Syncro.
De Max wax dus al aardig tot “volledig” swirl en kras vrij. Een rondje finish polijsten was genoeg op een paar bepaalde plekken na. Dit gedaan met beide Flex XFE’s , Rupes wit en
Gyeon Primer. Nu inmiddels twee lagen Mohs erop zitten en later deze avond (min 4 uur drogen namelijk) de topcoating Skin erop.
Vies, heel vies!
Tijd voor zijn badje.
Auto eerst volledig ingespoten met mijn favo pre-wash, Autoglym Multiwash TFR en een laagje Snowfoam combo 2 eroverheen.
Na alleen het afspuiten.
Na het wassen naar binnen gereden in de bunker. Er kwam eigenlijk geen vervuiling van het kleien af. Dus was niet zo spannend.
De beruchte deurklink krassen nu goed aangepakt, vorige keer niet serieus genoeg aangepakt. Twee stappen gedaan met de hand. MF doek, Menzerna FG400 en
Gyeon Primer.
Sommige plekken net wat meer en extra aandacht gegeven.
Eindresultaat na het polijsten.
Toen de lak ontvet en was het tijd voor in totaal twee lagen Mohs.
To be continued.