• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Jeroen's peugeot 406 coupe (Uitgedeukt)

Als ik het zo zie dan denk aan een kartonnen doos ff op de kap zetten voordat hij in hun eigen auto mag verdwijnen.
Ik heb daar maar 1 woord voor asociaal
 
Vandaag de motorkap opnieuw gepolijst, want er was een bal op de kap gekomen en had nare krassen achtergelaten. Ook de andere krassen van de andere mevrouw/meneer zijn 90% weg.


Deze krassen zijn nu 100% weg:
p7184038.jpg


p7184037.jpg

Nog even een vers ibrido laagje aangebracht..
p7184039.jpg


De deukjes die er binnenkort allemaal uitgaan, wel lastig op de foto te zetten trouwens
p7184040.jpg
 
Soepergrover zei:
Zucht.. Een 406 coupé. In die kleur. Met die velgen.
Wil ik ook.

http://link.marktplaats.nl/578326125 :-"
Alleen voor een belachelijke prijs, maar ach... wat de liefhebber er voor over heeft hè.

Dit is igg mijn "project droomauto" :eek:) en deze heb ik echt
 
Paulus de Boskabouter zei:
Vriendin van mijn vrouw heeft een 106 van '91 met 3 ton op de teller. Lak is erg slecht, maar nergens roest.


:)_[]


Ontopic: Echt schitterende wagen, tijdloos mooi! Het detailing doet hem goed!:)^
 
Wagen net nog even gewassen en nagelopen met red mist:heart_eyes:

Morgen naar de schade hersteller voor de deukjes in de zijkanten:party:
 
Zal wel fijn zijn dat je hem weer deukloos en strak kunt gaan ophalen.
Deze ziet er bijzonder mooi uit in deze kleur. Zie ze weleens in het zwart, maar dan vind ik dat kleur zeker wel een verschil kan maken.
 
  • Leuk
Reactions: TUNE4IT
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van zwart, het liefst heb ik een auto in een opvallende kleur. Maar ach ik mag niet klagen :)

Vandaag bij uitdeuken zonder spuiten geweest,

de score:

linker deur 14 stuks (deze was zo erg dat de deur eigenlijk gewoon een golfplaat was)
rechter deur 19 stuks

de achterschermen worden over 1 maand aangepakt en ik doe zelf even de binnen panelen achter demonteren.
Daar komen er ook nog een kleine 15 deukjes uit

Super aardige man die er echt de tijd voor neemt en alles even uitlegt.
Hij was overigens wel verbaasd dat de auto al 9 oud was en de lak nog zo netjes was 8)

Voor foto zie hierboven, dit is erna:
p7314044.jpg

p7314043.jpg
 
Mooi strak weer Jeroen. En nog een compliment voor het verrichte werk (van jou) ook nog eens. :)^
 
Dank U :)
Overigens is het 307forum wel de schuldige dat ik nu ook zo ver ben gegaan met poetsen :)
Ik had vroeger nooit gedacht dat ik ooit een wax van 150 euro zou kopen (dan spoor je toch niet?)
 
Ziet er netjes uit hoor, toch altijd hinderlijk die deukjes en met een schone auto vallen ze nog meer op. Hier waren het er wel heer erg veel! Hulde ;)
 
Vandaag in de laatste week van mijn vakantie de stoute schoenen maar eens aangetrokken.

De roestplekjes die op de dorpels zaten en de slecht gespoten stukjes van een schade maar eens behandeld.
Ook de dorpels en alle holle ruimtes van de motorkap en kofferklep vol gespoten met valvoline ML tectyl.

Blaasje opengekrabd:
img20120827151534.jpg

Ellende:
img20120827151540.jpg

Nog meer ellende, ook hier heb ik het blaasje al opengekrabt
img20120827162920.jpg


Schuren:
img20120827153859.jpg

img20120827161232.jpg


img20120827152226.jpg


img20120827162737.jpg

img20120827162719.jpg

Voor de zekerheid een roestomvormer erover heen.
img20120827154435.jpg

Je moet het interieur nu eens ruiken (kots :p )
img20120827154900.jpg


woensdag gaat er een laag primer op en vrijdag komen de spuitbussen kleur binnen.
Dit zijn plekken die redelijk buiten het gezichtsveld zitten en die ik zelf durf aan te pakken.

Mocht het zwaar tegen vallen kan ik de boel alsnog laten spuiten, vooralsnog heb ik er wel vertrouwen in
8)